arkela Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har et Abit KG7 hovedkort med 256 MB ram. Skal kjøpe 256 til, men er usikker på hva jeg kan bruke. Brukte AIDA32 og fann ut dette: --- Memory Module Properties Module Name Apacer Tech. Serial Number None Module Size 256 MB (2 rows, 4 banks) Module Type Unbuffered Memory Type DDR SDRAM Memory Speed PC2100 (133 MHz) Module Width 64 bit Module Voltage SSTL 2.5 Error Detection Method None Refresh Rate Normal (15.625 us), Self-Refresh Highest CAS Latency 2.5 (7.0 ns @ 142 MHz) 2nd Highest CAS Latency 2.0 (7.5 ns @ 133 MHz) Memory Module Features Early RAS# Precharge Not Supported Auto-Precharge Not Supported Precharge All Not Supported Write1/Read Burst Not Supported Buffered Address/Control Inputs Not Supported Registered Address/Control Inputs Not Supported On-Card PLL (Clock) Not Supported Buffered DQMB Inputs Not Supported Registered DQMB Inputs Not Supported Differential Clock Input Supported Redundant Row Address Not Supported Memory Module Manufacturer Company Name Apacer Technology Inc. Product Information http://www.apacer.com/apacer_english/produ...eric_memory.asp --- Må jeg ha Apacer minne? Eller? Er dette SD Ram eller DDR SD? Finner det ikke på komplett... Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg hadde KG7-Raid og da brukte jeg 266Mhz TwinMOS minne. Ka OS bruker du da ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå