ErlendRU Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Den helsikkes CPU kjøleren passet ikke til mitt HK. Holder det med at 1-2 Kabinettvifter blåser på ribbene fra siden? Burde kanskje ha noen sikkelige vifter da. jeg sleit med å få den kjøleren til å passe, men jeg fikk det til til slutt.. etter å ha modda den ramma litt ikke bare litt heller.. glad jeg er kvitt alt det styret der nå ja.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Hva gjorde du med ramma? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Holder sikkert med en 80mm vifte som flytter litt luft, jeg har en 70mm vifte på min (kjøleren (uoriginal) kommer sånn originalt ) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Hva med å lime eller no sånt en vanlig vifte på kjøleribbene? Er det smart? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Tror ikke det er så lurt å lime, men fest vifta med strikk eller skru den fast om mulig. Husk å sjekke temps en stund etterpå, så du er sikker på at de ikke blir for høye med MacGyver-mekk`en din Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Hva er galt med å lime? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hva gjorde du med ramma? skjærte og teipa litt og litt sånt blei litt sånn macgyverstil til slutt.. brukte vel en ispinne til og støtte opp og sånt også Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hvis du limer, så kan muligens kjøleeffekten gå ned, ganske mye hvis du søler nedi ribbene, det ser ikke like fint ut, og hvis du finner ut at vifta bårker for mye, står feil, vil ha en annen vifte (f.eks. med LED`s) e.l, så er det greit å kunne ta av stikkene/sku ut skruene, og bytte vifta Defor mener jeg det er litt feil å lime Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg satt engang et Fujitsu Siemens hovedkort inni en annen pc. Det gikk fint, men det var en hau men komplikasjoner ettersom hovedkortet ikke hadde standard mål, men det fikk jeg til med litt makt. Det andre problemet med sånne stygge hovedkort er tilkoblingen for power button og leds, det står ingen forklaring på hvor de skal sitte, men hadde flaks og fant en guide på nettet. Antar at det er same shit med de fleste andre "ferdig pc" produsenter. Lykke til uannsett Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Sleit litt med power leds, hdd leds, reset knappen og power knappen jeg også da jeg byttet kabinett til min HP pc. Gikk fint da jeg fant manualen til hovedkortet på internett, men det var ikke så veldig enkelt å finne ut hvilket hovedkort HP hadde brukt og hvor jeg kunne finne manual. Endret 15. juni 2005 av TT88 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Skal også kjøpe nytt kabinett til dell'en min, hvor mye ble totalsummen. Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 jeg har en dell dimensjon 3700 som jeg er veldig glad i men skull gjerne skiftet kabinet jeg oxo.... har et funket for noen uten å kjøpe helt ny data? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 jeg har en dell dimensjon 3700 som jeg er veldig glad i men skull gjerne skiftet kabinet jeg oxo.... har et funket for noen uten å kjøpe helt ny data? Hva med at vi leser gjennom tråden(e)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå