Gå til innhold

Bytte kabinett på DELL. Går det?

Anbefalte innlegg

Den helsikkes CPU kjøleren passet ikke til mitt HK. Holder det med at 1-2 Kabinettvifter blåser på ribbene fra siden? Burde kanskje ha noen sikkelige vifter da. :yes:

jeg sleit med å få den kjøleren til å passe, men jeg fikk det til til slutt.. etter å ha modda den ramma litt :p ikke bare litt heller.. :D glad jeg er kvitt alt det styret der nå ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du limer, så kan muligens kjøleeffekten gå ned, ganske mye hvis du søler nedi ribbene, det ser ikke like fint ut, og hvis du finner ut at vifta bårker for mye, står feil, vil ha en annen vifte (f.eks. med LED`s) e.l, så er det greit å kunne ta av stikkene/sku ut skruene, og bytte vifta ;)

Defor mener jeg det er litt feil å lime

Lenke til kommentar

Jeg satt engang et Fujitsu Siemens hovedkort inni en annen pc. Det gikk fint, men det var en hau men komplikasjoner ettersom hovedkortet ikke hadde standard mål, men det fikk jeg til med litt makt. Det andre problemet med sånne stygge hovedkort er tilkoblingen for power button og leds, det står ingen forklaring på hvor de skal sitte, men hadde flaks og fant en guide på nettet.

Antar at det er same shit med de fleste andre "ferdig pc" produsenter. Lykke til uannsett :thumbup:

Lenke til kommentar

Sleit litt med power leds, hdd leds, reset knappen og power knappen jeg også da jeg byttet kabinett til min HP pc. Gikk fint da jeg fant manualen til hovedkortet på internett, men det var ikke så veldig enkelt å finne ut hvilket hovedkort HP hadde brukt og hvor jeg kunne finne manual.

Endret av TT88
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...