lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det er det jo, men du må ha et lite distansestykke.. Før man bytter kabinett er det viktig at man vet at HK passer! Kan godt hende at Dell bruker f.eks. E-ATX i noen av PCene sine f.eks... Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 dell bruker vel "dell-atx" og mange "smarte" løsninger. ikke at dette er noe dumt eller noe men de er ikke bygget for å bytte kabbinet på det jeg vil anbefale er at du kjøper et nytt hovedkort i 700 kroners klassen (msi eller noe) powerknappen kaan man bare ta ut av dellen og sette in i berzerken med noen midre modifikasjoner Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Kjøper kabinettet nå! Satser på at jeg ikke trenger nytt HK. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du får 1000 kroner av meg om du klarer å modde et Dell-kabinett om til det bZerk-kabinettet! :!: Bare å kjøpe kabinettet og kle det utapå det vel. Voila, da har jeg tjent 705kr Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Blir fortsatt ikke det samme da.. Men gjør det du, så skal du få det overført per konto! ;P Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Nå har kabinettet kommet Hovedkortet passet fint. Men jeg må kjøpe nye vifter bare. Men jeg tror at et led kommer ikke til å funke. Ikke reset knappen heller. Ellers tror jeg det skal gå bra. Har ikke tenkt til å montere delene før jeg har fått viftene. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 er vel ikke så nødvendig med vifter ? om det ikke er vifte til cpu-kjøleren da Lenke til kommentar
pojas Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg byttet også vifter i mitt bzerk-kabinett. Ville ha leds i begge viftene i sidedøren. hvorfor bytter du? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 er vel ikke så nødvendig med vifter ? om det ikke er vifte til cpu-kjøleren da Det var bare kjøleribber til cpu`en. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Ja ja, Nå har jeg satt inn delene. Men prosessoren bilr altfor varm. Burde jeg ha en CPU kjøler som står oppå kjøleribbene? Så er det andre små ting jeg ikke har fått fiksa helt enda. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Den på-knappen funker jo ikke må ta ut og inn strøm kabelen. Så må jeg inn på BIOSen vær gang å gjøre masse settings tull. Musa fungerer ikke. Skal prøve å fikse det når jeg får CPU-kjøler og goop osv. Den blir så varm. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 jeg har gjort det.. ikke såå stort problem.. eneste er en litt snodig løsning på noen skruer og litt sånt, men med et bor så går det bra.. begynner forresten å bli noen tråder om detta nå.. hvis du søker etter noen andre tråder og leser i de, så kan du vel se noen nyttige tips går jeg ut fra.. og detn er bare tull at dell ikke bruker standard atx form..! bruker stort sett atx.. kan godt være at de ikke gjorde det før, men nå gjør de det.. vil anbefale deg å kjøpe ny cpu-kjøler bokhylle.. den av/på knappen funka hos meg.. men det var også den eneste Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Hva skal jeg gjøre for at musa skal fungere når jeg går inn i windows? Den fungerer bare når jeg er inne i bios. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva skal jeg gjøre for at musa skal fungere når jeg går inn i windows? Den fungerer bare når jeg er inne i bios. I BIOS? Kun tastaturet som har funka på alle pc`en jeg har testa, både dell og andre Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 er da ikke mus i biosen Men laseren lyser inne i bios. Men når den kommer inn i windows slukker den. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Du kan ikke bruke musen i bios, det at den lyser er at den får strøm Og du har MX1000, ellers har du ikke lasermus, men optisk mus btw Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Du kan ikke bruke musen i bios, det at den lyser er at den får strøm Og du har MX1000, ellers har du ikke lasermus, men optisk mus btw Laser og laser da. Har en mus som har rødt lys under seg. hehe Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Den helsikkes CPU kjøleren passet ikke til mitt HK. Holder det med at 1-2 Kabinettvifter blåser på ribbene fra siden? Burde kanskje ha noen sikkelige vifter da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå