SaTriX Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Du tar bare og prøver med ett flattjern, og kortslutter to og to pinner, til slutt vil du finne ut hvilkne to pinner som er power start osv. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Her er ett bilde av dataen oven fra: Endret 26. mai 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Og ett av kablene på på-knappen og leds: Endret 26. mai 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Men den store CPU-kjøleren, må jeg ikke bytte den? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Njaa, mest sannsynlig ikke.. Isåfall er det bare å fjerne tunnelen (den grønne)! Ikke noe problem.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) høres bra ut, er du ganske sikker på at det går? er det noen som har fjernet tunnelen på CPU-kjøleren til Dell?går det? Endret 26. mai 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det går! Gjort det på kameraten mitt sitt kabinett.. Kikk litt så finner du mekanismen..! Jeg er ikke sikker nok til å kunne garantere noe 110%, det kan jeg ikke si.. Men 90%! Ikke skyld på meg om det ikke funker for å si det sånn.. ;P Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 I hvilken farge ville dere ha hatt det bZerk kabinettet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Svaaart! Men egentlig er det en smaksak.. Se litt på interiøret i rommet, og annet PCutstyr så det står litt i stil! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Joda, har prøvd å bytte kabinett Dell pc, kan ikke si det gikk så bra . Hva gikk galt? Endret 27. mai 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
pojas Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har selv et bZerk-kabinett. veldig kult Anbefales! Lenke til kommentar
FX Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Dell bruker ikke standar atx skrufester på de kabinetene jeg har sett Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 gjikk gaaaalt med meg og:P Gikk ikke galt med meg. har ikke prøvd Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg hadde dell før. prøvde å bytte kabinett, men dell har vist en slags annen standar enn den vanlige atx. noe ala dell-atx jeg kjøpte et lian li kabinett. problemet var ikke bare start knappene og det der framme, men at hovedkortet ikke passet i det hele tatt i nye kabinettet. Ingen skruehull passet, og fikk ikke til å få de koblingene på baksidene på HK til å passe med "hullet" i kabinette. pci/agp portene bommet helt og alt ble baluba. PS: jeg kjøpte nytt hk, og ram, og vannkjøling, og cpu, og skjermkort, masse lys, og ny harddisk skulle igrunnen bare skifte kabinett.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 jeg hadde dell før. prøvde å bytte kabinett, men dell har vist en slags annen standar enn den vanlige atx. noe ala dell-atx jeg kjøpte et lian li kabinett. problemet var ikke bare start knappene og det der framme, men at hovedkortet ikke passet i det hele tatt i nye kabinettet. Ingen skruehull passet, og fikk ikke til å få de koblingene på baksidene på HK til å passe med "hullet" i kabinette. pci/agp portene bommet helt og alt ble baluba. PS: jeg kjøpte nytt hk, og ram, og vannkjøling, og cpu, og skjermkort, masse lys, og ny harddisk skulle igrunnen bare skifte kabinett.. Hva slags dimension hadde du? Var det sånn halvparten med deler på den ene siden og halvparten på andre siden? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Skal jeg prøve å skifte kabbis? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hadde over en dimension 2400 til et Lian-li pc6277B jeg, gikk kjempe bra.. Bytta hk og cpu-kjøler. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Ingen skruehull passet Er det ikke bare å borre nye hull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå