hemo Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Eg har testa ein Internettlink på 100 Mbps og får ca 3,5 MBps frå ftp.uio.no. Startar eg f.eks. fira sesjonar får desse mellom 2 Mbps og 3 Mbps kvar. Om eg legg i hop, kjem eg fort opp i 8 MBps, noko som eg er godt nøgd med! Kan eg få tilsvarande fart på den første sesjonen også, når den går åleine? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det tror eg nok skal gå. Kommer ann på hva connection ftp.uio.no har? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Ftp-serveren til UiO har nok gigabit rett på NIX. Dette er vel landets raskaste offentleg tilgjengelege ftp, tenker eg... Kjelde: http://ftp.uninett.no/ Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Broderen min jobber på UiO og har vist meg en oversikt over hastighetene de forskjellig universitetene har seg i mellom, ganske syke tall! Men det hadde jo ikke stort med topic å gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå