cheeplix Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er også fan av en skikkelig musematte. QPad er mitt valg. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 bruker ikke musematte, har optisk mus Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 musmatte du liksom.. pffh.. mus er for jenter! bruker wacom tegnebrettet mitt jeg! men har faktisk en sort fin flat musmatte fra clas ohlson, kosta vel 29,- ca, funker flott sammen med ms intellimouse explorer v3.0'n. når jeg bruker den da. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bruker bordet jeg. Funker fint Jeg og.. Samler seg mye dritt etterhvert.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bruker bordet jeg. Funker fint brukte bordet jeg også før jeg kjøpte tegnebrettet, men da endte jeg opp med og slite sund lakken på bordet.. hadde et metall ikea bord før det igjen, der var området med musa blitt helt blankpolert.. sier kanskje sitt om hvor mye tid man bruker forran denna pc'n.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har hørt mange komme med sånne "Bruk teip istedenifor mouse skatez" Hva med å teipe hele bordet? O_o Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har stjelt min matte av en kamerat... Den er helt grei Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ingenting et nytt spillcover(sånn av langt) hovedkort eske oppå videospiller gulvet en bok viss du har liggende kabinett kan du bruke det Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bruker jeg ikke bordet bruker jeg denne: Donald-leker er alltid en slager :!: Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bruker jeg ikke bordet bruker jeg denne: Donald-leker er alltid en slager :!: hmm.....hva ligger bak der da Lenke til kommentar
7wis7 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Går ann å bruke noen magasin blader og ark selfølgeli.... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Eller bare bordet.. Funker fett der assa! Lenke til kommentar
CMD Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg bruker en musematte fra NettHandelen.no. ,,en jeg har også en mus fra microsoft til den bærbare. den er tråløs og opdisk. dritbra!!!!! terningkast 6+. den går helt fint på ALT (Nesten) på madrassen, boret, boksa, pcen OSV, OSV.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå