Gå til innhold

Skjermkort til Battlefield2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller kjøp dette(siden du la deg veldig lavt i pris med det du bestillte):

Sapphire Radeon 9800PRO 128MB DDR AGP8X,256bit bus,DVI-I,TV-Out,Lite-Retai

Kortet du bestillte holder nok ikke i BF2 om du vil ha litt eyecandy

Hadde vel vært litt enklere å anbefale et kort om du hadde oppgitt en bestemt grense for hvor mye du er villig til å betale for et nytt kort. Det er jo så mye å velge blandt.

Endret av Lættis
Lenke til kommentar

Mener at 9800 pro kortet er hakket bedre en et 6600 kort (380 vs 300på gpu)

nå er det ikke frekvensen som teller på gpu, det er hvordan den er bygd opp, hadde det vert ferkvensen så skulle mot gamle fx 5900 ultra med core på nesten 500 ha grusa 6800 ultra med core på ca 400, jeg kan fortelle deg at det jør det ikke.

6600 er vel omtrent like bra som 9800pro, og kan vell med litt hell nesten komme opp til gt hastigheter

Edit: hmm, 404, kjent tall

Endret av Brusfantomet
Lenke til kommentar

Mener at 9800 pro kortet er hakket bedre en et 6600 kort (380 vs 300på gpu)

nå er det ikke frekvensen som teller på gpu, det er hvordan den er bygd opp, hadde det vert ferkvensen så skulle mot gamle fx 5900 ultra med core på nesten 500 ha grusa 6800 ultra med core på ca 400, jeg kan fortelle deg at det jør det ikke.

6600 er vel omtrent like bra som 9800pro, og kan vell med litt hell nesten komme opp til gt hastigheter

Edit: hmm, 404, kjent tall

Hmm, sant det :whistle:

Lenke til kommentar
Hepp

Da har jeg bestilt denne

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122279

Følte at det var et av de bedre kortene på demo torvet til komplett. Litt merkelig at det ikke selges mer. Sjekket litt rundt, kansje de har sluttet å produsere det. :hmm:

Vet ikke om det var et bra kort, men får det hjem i posten til 800 kr som er ok eller?

Så får jeg heller kjøpe et bra kort om 1-2 år.

Det var ikke noe godt kjøp.. Det kortet er jo veteran. :no:

Lenke til kommentar

Tror dere mitt R9700 pro holder til bf2? Er vel også i mitt tilfelle cpu og hk som sliter mest. Amd Athlon@2GHz på et Epox 8kha+ hovedkort med 1GB ram. Tror jeg vet hvor feriepengene tar veien i år...

Eller... skal kjøpe bil også ja... :hmm: Tror kjerringa steiler hvis jeg kjøper ny hw nå... :scared:

Lenke til kommentar
Tror dere mitt R9700 pro holder til bf2? Er vel også i mitt tilfelle cpu og hk som sliter mest. Amd Athlon@2GHz på et Epox 8kha+ hovedkort med 1GB ram. Tror jeg vet hvor feriepengene tar veien i år...

Det vil kanskje ikke være optimalt, men du vil nok få kjørt det ganske tilfredstillende.

Lenke til kommentar

hepp

Ser jeg får mye kritikk for et dårlig valg.

Uansett er det bedre en 64 mb kortet jeg har i dag. Så får heller trøste meg med det. Bestillingen har passert angre stadie, så får ikke avbestilit nå.

Men tuusen takk for tipsene, så skal jeg ha det i bakhode neste gang jeg kjøper. Jeg var klar over at kortet var utdatert når jeg bestilit det. For jeg søkte på nette og fant det ingen andre steder. Men i forhold til de demo kortene som lå på komplett trodde jeg dette var et godt valg. Mulig jeg var litt for opphengt i at det var 256mb og glemte andre detaljer. Men ønsket ikke å betale noe mer en 7-800 for nytt kort.

Men kortet kostet ca 700 kr resten er frakt kostnaden. Jeg sa 800 kr levert på døra.

Endret av Zafar Iqbal
Lenke til kommentar

jeg hadd eseriøst vurdert angrefristen.... 9600 Nonpro er jo ikke så veeeeldig bra da... hvertfall ikke til 800 kr... får jo f.eks 9800pro eller 5900Ultra til ca 1000 lappen på bruktmarkedet... og de er såpass mye bedre enn 9600 nonpro at det er lett vedrt 200 kr... men men.. lykke til, håper du blir fornøyd.. :)

Lenke til kommentar
Som St.Matias sa så kan du gå for X800xl (2600+)

Eller gå klassen ned til 6600GT ;) (1400+)

Mulig jeg sjekker priser feil sted, men finner ikke noen pci/agp kort til den prisen?

Er de kortene dere anbefaler med 256 ram?

Drit i hvor mye ram det er i kortene, det er ikke det som har noe å si, men hvor bra kortet er. Jeg kjører Radeon 9800 SE på Vietnam, funker faktisk. å det koster vel ikke mer enn 1000 lappen tror jeg ?!

Lenke til kommentar

Du MÅ betale mer enn 1000 kroner for å få et nogenlunde bra kort :(

Kjøp et 6600GT Til ca 1600 , så slepper du å kjøpe et nytt et om 3 måneder!

Angrefristen har IKKE gått ut, går alltids an å returnere det når du får det i posten (noe jeg STERKT anbefaler deg å gjøre)

Lenke til kommentar

Tror du blir fornøyd med det nye kortet iforhold til det gamle kortet ditt.

Selv så har jeg byttet skjermkort 2 ganger i løpet av BFV. Første byttet mitt var til et Radon 9800XT. Var kjempe fornøyd med det, men nå har jeg skiftet til et Radon 800XT og kunne aldri tenkt på å bytte tilbake.

Poenget er: Opplevelsen av graffikken er raskere enn tidligere er verd 800,- og hvem vet: Kanskje har du vunnet i tipping til den 23 juli. :D

Litt på siden men siden det er 20 grader i dag :cool:

Omregnet i utepils så blir 800 kr kun 16 øl ifølge:

http://www.nattguiden.no/utested?action=olpriser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...