Gå til innhold

Sapphire Radeon 9600 PRO 128 MB

Radi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har aldrig likt å kjøpe mellom ting....er ikke helt min greie.

Men grunnen til at jeg skal kjøpe nytt skjerm kort er at jeg konfirmeres om to uker.

Men jeg må neste se ann hvor mye jeg får.

Endret av Radi
Lenke til kommentar

Min mening er at cs funker uuber på det skjermkortet har det selv...

Men hvis du skal begynne og spille nye spill eller counter strike source så er du på ville veier for og si det slik

Mvh fast bruker av radeon 9600

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

nei...dette erkun for høye oppløsninger med mye AA(anti-aliasing), det er ikke vits i å ha mye minne hvis cpuen eller kjernen på skjermkortet ikke klarer å henge med, dessuten går minnet på kort med høyere minne ofte tregere enn de med lavere. Bare ta en titt på denne linken http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/index.html så ser du at 6600gt yter høyt selv på nye spill, og med kuin 128mb minne

Lenke til kommentar
Radeon 9600Pro er egentelig svak til CS hvis du skal game mye CS.

4 Kamerater har hatt 9600pro kort og alle har problemer med fps drops ned til 50fps. Egentelig et dårlig CS kort. Kortet takler faktisk bedre på nyere spill.

Har et Sapphire Radeon 9600 Pro, og er alltid på 99-100 fps i CS. Kun ved spectate at jeg får noe fpsdropp, og da ned til 60 fps. Sliter litt i Source da, men i CS funker det fett.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

en over her som skrev at ti4200 kortet var bedre til cs.

helt enig har radeon 9800pro selv, og har faktisk aldri brukt det kortet:p

Fikk det med en gang det kom, men byttet raskt tilbake da dette kortet ikke hadde noen annen effekt enn at smoken ble endel tynnere. Ti4200 er et mye bedre kort for cs!

Du burde satse på Nvidia når det gjelder cs, om du skal spille cs 1.6. Pga gammel gfx motor i CS 1.x serien.

Skal du ha Source så har jeg ikke så mye peiling der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...