Stian89 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hei, har til fatalt.org, satt sammen 3 forskjellige måter å vise siden på. Stil 1 Stil 2 Stil 3 Hva jeg lurer på, er hvilken som tar seg best ut, eller hvilken dere mener tar seg best ut da.. edit: vet at det er litt forskjellige småbugs rundt omkring. Jobber med saken. Endret 24. mai 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Nr.3 Er muligens det ja. Enkel og oversiktelig. Kankjse litt for enkel? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Syns ikke noen av de var spesielt bra, men 3ern var best Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nummer 1, men likte ingen noe spesielt godt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 1: Likte ikje blåfargen og at sida var delt i 3. 2: Likte ikkje header, ellers var den ok liksom. 3: Grei header, ville valgt ein annan font kanskje, men alt i alt den eg likte best. Har mest sansen for menyer på venstre side. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Personlig ville jeg droppet alle tre. Men må si meg enig i at 3'ern er det minst stygge designet. Dere bør kanskje uansett ta en titt på bug'en i høyre meny i Opera 7.54 på www.fatalt.org. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Min mening: Hvis du klarer/gidder å sette sammen 3 forslag, har du brukt alt for lite tid på hver av dem. Prioriter èn. Et design er ikke gjort på en time eller to. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Min mening:Hvis du klarer/gidder å sette sammen 3 forslag, har du brukt alt for lite tid på hver av dem. Prioriter èn. Et design er ikke gjort på en time eller to. Ah, endelig kom det. Har ventet lenge på den der! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Min mening:Hvis du klarer/gidder å sette sammen 3 forslag, har du brukt alt for lite tid på hver av dem. Prioriter èn. Et design er ikke gjort på en time eller to. Ah, endelig kom det. Har ventet lenge på den der! Slapp av folkens, dette er bare fritidsproblemer. Skal lage et flunkende nytt fatalt.org i løpet av sommeren, om jeg får til noe skikkelig da, ville bare høre meningene deres her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå