Alias Cryptus Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg er egentlig bare ute etter noen anbefallinger på trådløst nettverk. Jeg spiller litt UO og Q3-arena så ping er meget viktig. Hva skjer med Pingen over trådløst nett? Hva slags routere og kort er å anbefalle. Hvis det er noen spill geeks der ute, vil jeg gjerne få deres syn på kombinasjonen MMORPG og trådløst nettverk. Er det stabilt nok? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har 3com router og 3com trådløst WLAN kort (PCI) Fungerer utmerket her! Spiller CS og alt mulig rart Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvis det trågløse nettverket er ustabilt på 54Mbit(802.11g) så er bare å låse det til 11Mbit(802.11b) så pleier det bli stabilt som fjell(nesten hvertfall) Dette er hvertfall min personlige erfaring. Lenke til kommentar
Alias Cryptus Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hvis dere som kjører trådløst oppgir deres gjennomsnitlige ping og utstyr (nettverk), hadde det hjulpet masse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå