Luke Lovegroove Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Platen kom i går og finnes i alle Platekompani-butikkene (Bergen, Oslo og Trondheim... er det flere?)! Vet at det er litt spamming dette, men det er ikke lett å seile gjennom som rockeband i disse dager uten å mase litt på folk. Og har jo tidligere fått masse støtte fra folk på dette forumet: kaiern, Haltan, psilocybe, T.L, Purify, razh0r, SnowDOG_, B|Real, Jan-Erik, drange_net, Jimmy Pop, Kowalski, tadcomp, olsen mf... Cd'en heter "Rockatansky - A Fisherman's Soul" Fått terningkast 4 i BA og i BT og 5 hos Hitfactory. Flere anmeldelser kommer senere i uken. Vel, har du noen slanter til overs, er det bare å reise til sentrum og kjøpe platen. Og har du ENDA flere slanter: Rockatansky Webshop www.rockatansky.com Thanks for your time! Luke Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Husker jeg hørte "Return to Battle". Den var seriøst konge! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Dette må nok sjekkast ut, ja. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Dette må nok sjekkast ut, ja. Glimrings... Gi en lyd. Husker jeg hørte "Return to Battle". Den var seriøst konge! Takk takk... Den har vi akkurat laget musikkvideo til og antar den kommer på svisj og ztv og ting i den dur. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) "Hey fellows, have you heard the news? The boys are back in the town without the blues, so be afraid!" Har hørt dem for leeeenge siden, men fant aldri CD da... Så her blir det nok muligens et inkjøp ja! Skigellig god gammel ralperock. EDIT: Harryfaktoren på internettsiden deres er forsatt like høy, om ikke høyrere! Endret 24. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 EDIT: Harryfaktoren på internettsiden deres er forsatt like høy, om ikke høyrere! lol... self. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fett Luke! Lover deg at den skal skaffes Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Husker jeg hørte "Return to Battle". Den var seriøst konge! Takk takk... Den har vi akkurat laget musikkvideo til og antar den kommer på svisj og ztv og ting i den dur. Genialt! Den må jeg se! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Herlig! Så ting begynner virkelig å røre på seg for dere nå? Kanskje den singelen jeg fikk tilsendt for en god stund siden blir et virkelig samlerobjekt etterhvert! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 kult. kanskje jeg kjøper den. Kommer og ser dere på lost-weekend. Kanskje cden jeg har liggendes her (roll out the red carpet) også blir et samleobjekt? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Anskaffet! Gleder meg til dere på Lost Weekend! Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Herlig! Så ting begynner virkelig å røre på seg for dere nå? Kanskje den singelen jeg fikk tilsendt for en god stund siden blir et virkelig samlerobjekt etterhvert! Ting skjer ja. Godt med et plateselskap. De gjør virkelig mye "drittarbeid". Den singelen kommer til å bli rare edition om noen år ja! Endret 24. mai 2005 av Luke Lovegroove Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) bare å reise til sentrum og kjøpe platen hvis du reklamerer for den her bør det vel være mulig å kjøpe den på nettet. jeg vil også råde dere til å legge ut snippets fra skiva. Endret 24. mai 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skal skaffe meg denne senere løpet av sommeren Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vi har ikke Mongokompaniet i Ålesund Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Skal se etter skiva på platekompaniet i Porsgrunn imorgen. Digga det jeg hørte , for rundt 1 år sida. Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå