Gå til innhold

wma-video på mac

Anbefalte innlegg

Hei

Eg skal redigere i saman nokre video-klipp og bilder, legge på musikk og tekst. Til dette har eg til no brukt Microsoft sin video-maker. Denne lagrar filene i wma-format, noko som jo er greit nok så lenge ein køyrer Windows, og brukar media-player.

Imidlertid er store deler av dei som skal motta filmen mac-brukarar, og når eg sjekka wma-kompatibiliteten så fekk eg til svar at den ville kunne bli køyrt på Mac OS X, med windows media player installert.

Er det andre format som ville vore betre for å sikre kompatibilitet på begge platformer, som eg kan bruke utan å måtte legge ut store summar på programvare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quicktime f.eks. Hvis du ikkje vil ha veldig store filer kan du bruke sorenson video 3 eller h264 compressorer.

discreet har en programvare som heter cleaner og som komprimerer til/fra alle format...er usikker på prisen på dette. Evt sjekk billig programmene til pinnacle om de kan komprimere til quicktime.

Hvis ikke dette er aktuelt kan du lagre det som fullkvalitets dv -avi. filer. Dette takler mac`en utmerket.

Endret av Klaussen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...