MKej Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det noen som digger HIM her Hva er din favoritt sang ? Mine er: In Joy And Sorrow You Are The One Salt in our Wounds And Love Said No Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg liker Right here in my arms Funeral of hearts For you Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg er ikke noe spesiel fan av HIM, men liker "join me in death" veldig godt. Mener å huske det var de som hadde dne sangen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Den litt småklissete sangen der han synger om kjæærliget og sånn. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Den litt småklissete sangen der han synger om kjæærliget og sånn. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Oh, please kill me before my love will go wrong and chop off my dick as well. Den er god. Neida. Syntes de spiller for mye om kjærlighet. De er ikke så ''tøffe''. Så de er like dårlige alle sammen. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Oh, please kill me before my love will go wrong and chop off my dick as well. Den er god. Neida. Syntes de spiller for mye om kjærlighet. De er ikke så ''tøffe''. Så de er like dårlige alle sammen. Slutt og vær så teit da, høhø. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Oh, please kill me before my love will go wrong and chop off my dick as well. Den er god. Neida. Syntes de spiller for mye om kjærlighet. De er ikke så ''tøffe''. Så de er like dårlige alle sammen. Slutt og vær så teit da, høhø. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg elsker alle låtene! Deilige fjortisgoth klisjeer i alle tekstene! Ingenting kan slå de udødelige temaene selvmord, selvpining og ulykkelig kjærlighet Musikalsk så suger de. Det flaue er at jeg har alle skivene Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Keep on pretending, er vel et godt tegn på en bra låt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå