edge Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Beklager all den bumpinga.. men det ble da så få svar:p Har patcha og alt, men neida.. det er fortsatt fucka.. Lurer på om jeg skal gidde å ta en tidligere game Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg vet ikke om det var noen som fåreslo dette for deg men... Lag en kopi av folderen "Saves" i feks My Documents. Uninstal hele driten. Slett alle spor av spillet. Så reinstallere du, patcher, kopiere tilbake kopien av folderen "Saves" og prøver på nytt. Jeg har ikke hatt det samme problemet du har, men hadde bug etter bug etter bug i et j"#&a kjør, brukte den samme teknikken, og det fungerte greit Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg vet ikke om det var noen som fåreslo dette for deg men... Lag en kopi av folderen "Saves" i feks My Documents. Uninstal hele driten. Slett alle spor av spillet. Så reinstallere du, patcher, kopiere tilbake kopien av folderen "Saves" og prøver på nytt. Jeg har ikke hatt det samme problemet du har, men hadde bug etter bug etter bug i et j"#&a kjør, brukte den samme teknikken, og det fungerte greit nope funka ikke det.. tror jeg bare avinstallerer og finner et annet fint spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå