Gå til innhold

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Anbefalte innlegg

Høres stort sett veldig bra ut, men jeg er skeptisk til at folk kan dra med seg characters fra beta til live. Det blir i min mening nesten feigt, da de får et forsprang til alle andre.

En annen "god" ting som har kommet opp i det siste, er at AoC er utsatt. Dette vil kanskje føre til større blest rundt LotrO, og skape en bredere spillermasse.

Endret av Feonar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må passe på å skille Midway's (USAs distributør) og Codemaster's avtale, da det er enkelte forskjeller.

Amerikanerne får blant annet 30 dager open beta, før di får flytta characterne over, mens vi Europeere får 10 dager. Flytting/Roll-over av characteren er altså bare fra open beta, og ikke closed. Før Open Beta starter vil serverne og characterene bli wipet.

De får også rabatt i månedsprisen ved å forhåndsbestille.

Eneste rabattordningene vi får er Livstid-ordningen og 6-månedersordningen.

Endret av Shivan
Lenke til kommentar
Må passe på å skille Midway's (USAs distributør) og Codemaster's avtale, da det er enkelte forskjeller.

Amerikanerne får blant annet 30 dager open beta, før di får flytta characterne over, mens vi Europeere får 10 dager. Flytting/Roll-over av characteren er altså bare fra open beta, og ikke closed. Før Open Beta starter vil serverne og characterene bli wipet.

De får også rabatt i månedsprisen ved å forhåndsbestille.

Eneste rabattordningene vi får er Livstid-ordningen og 6-månedersordningen.

7805467[/snapback]

Okay :(

Dårlig gjort ja :cry:

Gleder meg sjukt til lotr :D

Har spilt på både beta 1 og 2, jeg syntes at det slår WoW i både grafikk og Quester.

Det er også morro å se scener fra Filmen/bøkene :D

Skal preordere her :D

Lenke til kommentar

Har spilt på både beta 1 og 2, jeg syntes at det slår WoW i både grafikk og Quester.

Det er også morro å se scener fra Filmen/bøkene :D

Skal preordere her  :D

7805836[/snapback]

Heheh, nå skal det jo ikke så mye til for å slå WoW grafikkmessig, men du har rett: LOTRO ser helt fantastisk ut! Spiller det på Very High settings, og haka ligger nesten på tastaturet hele tida. Soloppganger og solnedganger og måten stjernehimmelen reflekteres i innsjøer og elver... alt er bare helt utrolig!

Er også svært imponert over questene til nå, samt alt det andre i spillet. Og vi Europeere er fortsatt en build bak Amerikanerne, så det lover bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...