Gå til innhold

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Silmarillion hadde vært konge, spesielt Nirnaeth Arnoeidad, men regner med at de må ha Silmarillion-lisensen for å eventuelt lage det, og den lisensen sitter Christopher Tolkien trygt og godt med, og ingen planer om å gi fra seg. :(

Noen som har hørt om noen release dato? Kan vel ikke være så altfor lenge til nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
GuildWars har vært i utvikling i 5år - fortsatt gratis å spille.

4269935[/snapback]

så er ikke Guildwars et fullverdig MMPORG spill heller. noe feks wow er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Hoj ... årets eldste quote.

Kan ikke huske jeg har sagt det der engang.

GuildWars var for min del ei døgnflue.

WoW lever faktisk enda ...

6744128[/snapback]

haha ja var litt gammel ja :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
men er de noen her som tror lotro vill ta igjen wow?? jeg er selv litt usikker på det... men dette spille vill uansett bli bra :D

6744839[/snapback]

Jeg tviler litt på det... wow expansion blir gitt ur ca samme tid som LOTR og jeg tror wow har noen fordeler

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det kan jo bli helt supert, men det kan også bli helt mislykket. Håper på det første, siden det hadde vært fantastisk morro å kunne spille i Midgard, men skjønner ikke helt hvordan de skal få til å imprente et MMORPG samtidig som det skal være et spill som skal følge tidslinjen.

Er vi heldig så finner de en bra løsning på dette.

Etter å ha lest mer blir jeg bare mer og mer skeptisk. Blir jo helt mongo slik de planlegger det. At spillerne er på forskjellige steder, men samme sted. Burde tatt det beste fra WoW, og brukt det skillsystemet (framfor levelsystemet) som en foreslo her.

Det at det ikke går an å være de onde er ikke så rart, i og med at man ikke har noe forhold til de onde i Ringenes Herre. I WoW har man et forhold til begge sidene, noe man ikke har i Ringenes herre.

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå som det nærmer seg release av spillet og mange er i beta (mest sannsynlig), så vil jeg dra opp igjen denne tråden fra dypet. Er det noen fler som har noen synspunkter om dette spillet?

Vil det bli en flopp eller blir det populært?

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Jeg tror det kan bli både og. Alle previews og artikler jeg har lest i det siste sier de lager en total kopi av systemet til World of Warcraft. Alt er så og si helt likt, bortsett fra områdene og monstrene. Hele spillmekanikken er omtrent som å spille WOW.

Mao, få missions av folk med utropstegn over hodet, drepe x antall monstre, få xp, levele opp, bruke talent points på et skills-tre, repeat. Egne spesielle dungeons med spesielle bosser, få større våpen, som igjen gjør det mulig å drepe større fiender, som dropper enda større våpen, osv osv

Så det kan slå begge veier, ved å trekke folk som er lei av WOW over til LOTR, eller bli slakta fordi det ligner for mye.

Det er også mulig at det blir populært fordi Tolkien-verdenen tross alt er veldig kjent, og bare det at folk kan utforske kjente steder er sikkert nok til at de kjøper det. Ingen nerder kjente til alle stedene i Azeroth (WoW) på samme måte som Moria eller The Shire før de kjøpte spillet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg fikk en betanøkkel som begynner å virke til helgen. Så kan sikkert ta noen screens og komme med noen kommentarer da.

Fikk en invitasjon til en beta stress test, så får jo se hvor spillbart det er da, men kan jo prøve å komme med ett førsteinntrykk ihvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en betanøkkel som begynner å virke til helgen. Så kan sikkert ta noen screens og komme med noen kommentarer da.

Fikk en invitasjon til en beta stress test, så får jo se hvor spillbart det er da, men kan jo prøve å komme med ett førsteinntrykk ihvertfall.

7685943[/snapback]

Det vil jeg ikke anbefale deg, siden å gjøre det resulterer i å bryte NDA- avtalen som du har 'skrevet under' på. Det kan resultere i at du blir hevet ut av betaen, og i verste tilfelle få en bot(det skjer vel mer i USA).

Men du bestemmer jo selvfølgelig....

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

hehe, er vel ikke så veldig redd for bot.

Men har foreløpig ikke sett på noen NDA eller noe slikt, så jeg får selvfølgelig ta det i betraktning før jeg sier noe. Men det kan vel tenkes som du sier at det står noe smart i NDA som hindrer meg fra å si noe særlig, det er vel ikke så unormalt. Får vel vente til helgen når jeg har tid til å se på det, men kan jo tenkes at de er ganske forberedt på at det kommer en del informasjon ut når de begynner å kjøre stress test til helgen, så er vel godt mulig at en del andre legger ut bilder og slikt da :)

Lenke til kommentar

Her fant jeg en advarsel på spillets egen hjemmeside:

It has come to my attention that several beta players are breaking the NDA and think they are not, or think that I will not find out about it

I would just like to remind you all that posting ANYTHING about beta, ANYWHERE other than this forum constitues an NDA breach.

Today I discovered a clan were using "hidden" forums to discuss beta. another clan was found posting screenshots in a non-hidden forum. I WILL find out about you and your beta participation will stop as suddenly as it started.

Breaches such as these on clan forums will result in the entire clan being removed from the beta. I don't know how else to make some people understand otherwise. So, if you see your friends and guild mates breaking the NDA you can either be a friend to them and save your own place in beta by getting them to delete it all, or, you can report them to me and I will deal with them.

If you want to translate it for your guildies/friends so that they can't say they didn't read it/understand it, feel free to. The entire NDA is posted here for your convenience.

Otherwise, at the very least read the following clause over for me. It will save me a lot of work and chasing and it will save you your spot in beta.

5. Protection of Confidential Information. During the course of the Preview Program, you will have access to non-public information concerning the Game, including, but not limited to, the game design, look and feel, computer software, game concepts, storylines, features, screen shots, characters, graphics, audio, visual images, any information, discussions or postings of Codemasters or other participants in Preview, Feedback, business methods or other technical or business information which is not generally known and which is proprietary to Codemasters and/or Turbine (and/or their respective affiliates, publishing partners, licensors or licensees) (“Confidential Information”). All of the foregoing is confidential and proprietary to Codemasters and/or Turbine (or their respective affiliates, publishing partners, licensors or licensees). You agree to treat as confidential all Confidential Information (including your password) of which you become or are made aware in connection with your participation in Preview, regardless of whether it is specifically designated as confidential and regardless of whether it is in written, oral, electronic, or other form. The Confidential Information may include, without limitation, trade secrets, know-how, inventions, game interfaces, technical data or specifications, testing methods, business or financial information, research and development activities, product and marketing plans, and customer and supplier information. You agree that you shall maintain all Confidential Information in strict confidence; you will not disclose or permit access to Confidential Information to anyone other than Codemasters or Turbine (or its respective affiliates, publishing partners, licensors and/or licensees), or discuss Confidential Information with anyone except within the Game itself or on the Preview boards accessible by logging in with a username and password on http://community.codemasters.com/forum/for...play.php?f=585; and will use all Confidential Information only for the purposes of your participation in Preview or playing the Game after commercial release. Your obligations and Codemasters’ rights under this Paragraph 5 will continue and survive any termination of this Agreement. 

Lenke til kommentar

ja hvis det er det jeg huker av for i NDA når jeg logger inn på betaen på lørdag så er det vel slik det blir :)

Men kunne vel tenkt meg det selv hvis jeg hadde tatt meg to sekunder ekstrafør jeg tutet ut her :)

Men når det blir mange som spiller beta, som det jo kommer til å bli når de skal ha stress test, så kommer det nok mange ting fra andre folk, så er det nok andre som kommer til å slippe informasjon istedenfor :)

Lenke til kommentar

Jeg er også med i stress testen denne helgen, og forhåpentligvis resten av beta testingen.. Syntes nå tidspunktet (altså klokkeslett) var litt dumt, selve testingen starter ikke før etter midnatt.. Men jaja..

Når det gjelder Lotro vs WoW..

Det er sant som det sies, Lotro blir i grovetrekk WoW med Ringenes Herre konsept..

En fordel, syntes nå jeg.. Er at grafikken i Lotro faktisk skal bli litt bedre enn i WoW, takk gud sier jeg bare..

Det jeg er litt spent på er "Create Character" systemet.. Verre enn WoW kan det umulig bli, fordi det var noe av det dårligste jeg har sett etter år 2000..

Jeg syntes at i MMORPG er det viktig at folk faktisk har sine litt unike utseender, og at ikke alle går med nøyaktig samme høyde osv.. I WoW så er jo alle kliss like, bortsett fra utstyret som har stor innvirkning på utseende.. Men alle ser jo da helt like ute etterhvert.. Når alle klasser går med det samme tier settet osv..

Så håper det blir litt bedre i Lotro..

Når det gjelder antall spillere, så vil nok en del holde seg til WoW, men kanskje de som er litt lei hele Azaroth, fort tar seg turen over til Lotro..

Og alle Tolkien elskere vil jo anskaffe Lotro med en gang regner jeg med, og det er ikke så alt for få av oss..

Men den 18års aldersgrensen vil nok hindre enn del småunger, selvom de fleste som virkelig vil spille, spiller uavhengig alder..

Jeg har skikkelig store tanker om Lotro.. Og håper det kan bli et veldig bra spill, og vippe WoW av tronen.. WoW, med Tolkien konsept, og litt bedre grafikk.. Hva mer kan man ønske seg?

Nå er det vell ikke offentlig gjort noen månedlig pris enda, men et tips til Codemaster og Turbin ville vært å holde den litt lav, noe sånn 25-50% lavere enn WoW, så drar nok det i seg selv drøssevis av spillere

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Bare sånn for å ha sagt det for n-te gang hvis det er noen som fortsatt tviler: EA har ingenting med LRO å gjøre! De utvikler Warhammer Online!

Mitt inntrykk av LRO er at det er en middelmådig WoW kloning. Jeg har ikke store forhåpninger til dette spillet selv om det er basert på en fantastisk lisens.

Kjenner jeg Turbine rett (har spilt spillene deres siden 2000), kommer LRO til å koste 14.95 $/€ i måneden avhengig av om man spiller US eller Euro versjon av spillet (Turbine eller Codemasters).

Lenke til kommentar
EA har ingenting med LRO å gjøre! De utvikler Warhammer Online!

7695788[/snapback]

ehh, nei? Mythic utvikler Warhammer Online. EA derimot, de gir ut spillet.

La oss håpe EA ikke roter for mye borti Warhammer. Av det jeg har sett så ser det ikke ut som EA har påvirket Mythic noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...