Gå til innhold

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Tenk å virkelig kunne leve i Midgard. Det må då vere alle sin drøm! Det er min i alle fall. Når du lese bøkene får du alltid lyst til å verkeleg sjå korleis alt såg ut FØR hendelsane i Ringenes Herre, ein plass mellom silmarillion og Ringenes Herre altså. Tenk å kunne bygge seg eit lite hól i bakken ein plass i Hobsyssel, og der i frå legge ut på epleslang, eller besøke alvane i si storhetstid! :dribble: Sjå menneska si store byggeperiode då Minas Tirith berre var festningen til Osgiliath, og då menneska vokta grensene til Mordor. Det hadde vore spelet sitt det! :thumbup:

Lenke til kommentar
Tenk å virkelig kunne leve i Midgard. Det må då vere alle sin drøm! Det er min i alle fall. Når du lese bøkene får du alltid lyst til å verkeleg sjå korleis alt såg ut FØR hendelsane i Ringenes Herre, ein plass mellom silmarillion og Ringenes Herre altså. Tenk å kunne bygge seg eit lite hól i bakken ein plass i Hobsyssel, og der i frå legge ut på epleslang, eller besøke alvane i si storhetstid! :dribble: Sjå menneska si store byggeperiode då Minas Tirith berre var festningen til Osgiliath, og då menneska vokta grensene til Mordor. Det hadde vore spelet sitt det! :thumbup:

Du liker vel ikke tilfeldigvis Ringenes herre, gjør du vel??? :whistle: hehe :!:

Lenke til kommentar

Ble helt nummer her jeg. Vil.....ha!

Lenke til kommentar

Enig :dribble:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
det så veldig bra ut. men det er vel gratis?

EA = Nei :no:

4269858[/snapback]

for 123867 gang, det er ikke EA,jeg gjentar,det er ikke EA, men Turbine som utvikler dette spillet (det har ingenting med EA i det heletatt å gjøre);) da har det i alle fall en mulighet til å bli bra

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Det kommer mest sannsynlig til å koste 100 kr i måneden,og det blir vel,som med alle andre spill, billigere hvis du betaler for 3 måneder eller mer ;)

Vi slipper jo litt mer dritunger med månedsavgift :thumbup:

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Tenk å virkelig kunne leve i Midgard. Det må då vere alle sin drøm! Det er min i alle fall. Når du lese bøkene får du alltid lyst til å verkeleg sjå korleis alt såg ut FØR hendelsane i Ringenes Herre, ein plass mellom silmarillion og Ringenes Herre altså. Tenk å kunne bygge seg eit lite hól i bakken ein plass i Hobsyssel, og der i frå legge ut på epleslang, eller besøke alvane i si storhetstid!  :dribble: Sjå menneska si store byggeperiode då Minas Tirith berre var festningen til Osgiliath, og då menneska vokta grensene til Mordor. Det hadde vore spelet sitt det!  :thumbup:

4477145[/snapback]

Jeg elsker deg! :love:

(Er ikke gay)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...