SkyMarshall Arts Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) det så veldig bra ut. men det er vel gratis? EA = Nei Endret 31. mai 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hvordan kan du tro at et spill som koster så mye å lage kommer til å bli gratis? ehhh.. nei, det koster å være kar! Endret 31. mai 2005 av mihcaoj Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 GuildWars har vært i utvikling i 5år - fortsatt gratis å spille. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 det er så klart bedre med gratis, men skjønner hvorfor de har mnd's avgift. Håper bare den blir like høy som WoW sin... 50 spenn holder.... Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tenk å virkelig kunne leve i Midgard. Det må då vere alle sin drøm! Det er min i alle fall. Når du lese bøkene får du alltid lyst til å verkeleg sjå korleis alt såg ut FØR hendelsane i Ringenes Herre, ein plass mellom silmarillion og Ringenes Herre altså. Tenk å kunne bygge seg eit lite hól i bakken ein plass i Hobsyssel, og der i frå legge ut på epleslang, eller besøke alvane i si storhetstid! Sjå menneska si store byggeperiode då Minas Tirith berre var festningen til Osgiliath, og då menneska vokta grensene til Mordor. Det hadde vore spelet sitt det! Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tenk å virkelig kunne leve i Midgard. Det må då vere alle sin drøm! Det er min i alle fall. Når du lese bøkene får du alltid lyst til å verkeleg sjå korleis alt såg ut FØR hendelsane i Ringenes Herre, ein plass mellom silmarillion og Ringenes Herre altså. Tenk å kunne bygge seg eit lite hól i bakken ein plass i Hobsyssel, og der i frå legge ut på epleslang, eller besøke alvane i si storhetstid! Sjå menneska si store byggeperiode då Minas Tirith berre var festningen til Osgiliath, og då menneska vokta grensene til Mordor. Det hadde vore spelet sitt det! Du liker vel ikke tilfeldigvis Ringenes herre, gjør du vel??? hehe :!: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tenk å virkelig kunne leve i Midgard. Det må då vere alle sin drøm! Det er min i alle fall. Når du lese bøkene får du alltid lyst til å verkeleg sjå korleis alt såg ut FØR hendelsane i Ringenes Herre, ein plass mellom silmarillion og Ringenes Herre altså. Tenk å kunne bygge seg eit lite hól i bakken ein plass i Hobsyssel, og der i frå legge ut på epleslang, eller besøke alvane i si storhetstid! Sjå menneska si store byggeperiode då Minas Tirith berre var festningen til Osgiliath, og då menneska vokta grensene til Mordor. Det hadde vore spelet sitt det! Ble helt nummer her jeg. Vil.....ha! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tenk å virkelig kunne leve i Midgard. Det må då vere alle sin drøm! Det er min i alle fall. Når du lese bøkene får du alltid lyst til å verkeleg sjå korleis alt såg ut FØR hendelsane i Ringenes Herre, ein plass mellom silmarillion og Ringenes Herre altså. Tenk å kunne bygge seg eit lite hól i bakken ein plass i Hobsyssel, og der i frå legge ut på epleslang, eller besøke alvane i si storhetstid! Sjå menneska si store byggeperiode då Minas Tirith berre var festningen til Osgiliath, og då menneska vokta grensene til Mordor. Det hadde vore spelet sitt det! Enig Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Men mine drømmar blir nok ikkje oppfylte i The Lord of the Rings Online Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) jeg sier bare. VELKOMMEN ETTER (til trådlager). lenge siden jeg så det der får første gang.... Endret 10. juli 2005 av K9 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Dette er vel den første tråden om det på gamer så hva er vitsen med slike kommentarer? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Dette er vel den første tråden om det på gamer så hva er vitsen med slike kommentarer? Teh need to be 1337 I reckon Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) det så veldig bra ut. men det er vel gratis? EA = Nei 4269858[/snapback] for 123867 gang, det er ikke EA,jeg gjentar,det er ikke EA, men Turbine som utvikler dette spillet (det har ingenting med EA i det heletatt å gjøre) da har det i alle fall en mulighet til å bli bra Endret 5. juli 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Ingen PVP. 4239918[/snapback] Det ER PVP i spillet,men på en annen måte enn det andre spill har... Sjekk ut den offisiellenettsiden for mer info rundt det.... Endret 5. juli 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Det kommer mest sannsynlig til å koste 100 kr i måneden,og det blir vel,som med alle andre spill, billigere hvis du betaler for 3 måneder eller mer Vi slipper jo litt mer dritunger med månedsavgift Endret 5. juli 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Tenk å virkelig kunne leve i Midgard. Det må då vere alle sin drøm! Det er min i alle fall. Når du lese bøkene får du alltid lyst til å verkeleg sjå korleis alt såg ut FØR hendelsane i Ringenes Herre, ein plass mellom silmarillion og Ringenes Herre altså. Tenk å kunne bygge seg eit lite hól i bakken ein plass i Hobsyssel, og der i frå legge ut på epleslang, eller besøke alvane i si storhetstid! Sjå menneska si store byggeperiode då Minas Tirith berre var festningen til Osgiliath, og då menneska vokta grensene til Mordor. Det hadde vore spelet sitt det! 4477145[/snapback] Jeg elsker deg! (Er ikke gay) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 350 millioner kroner?! OMG! Høres spennende ut dette her... Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvis dere ikke har sett det kan LOTR online nå forhåndsbestilles fra Play.com til 17.99£, det er vel ca 206,- nkr. Får håpe den glir gjennom fortollingen på de 6 kr, eller at kursen har sunket ^^ når spillet kommer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Nytt klipp ute som viser kamp systemet. Veldig likt WOW...noe som ikke er negativt i mine øyne. http://www.gamershell.com/news/31854.html Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg synes spillet ser lovende ut, selgølgelig kan det sikkert bli bedre, men skal vedde på at det ikke er det siste spillet basert på ringenes herre vi får se på markedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå