Sirslask Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg har tenkt til å bruke en tråløs ringe klokke som poverknapp men jeg trenger litt hjelp hvordan feste den? style den? Worklog vis noen ønsker det er det noen som har gjort dette før? Miikkel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 For det første må du jo fortelle oss mer om denne trådløse ringeklokka! Høres uansett interessant ut! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 ok men først må jeg kansje finne ut hvor pappa kjøpte den men det husker han ikke så skal se litt på forskjellige butikkr etterpå men det er langt til clahsern vis de har en der Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ok men først må jeg kansje finne ut hvor pappa kjøpte den men det husker han ikke så skal se litt på forskjellige butikkr etterpå men det er langt til clahsern vis de har en der Om det var der han kjøpte den vet jeg ikke, Men de har slike der. Konge prosjekt da! Lykke til Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Dette kan bli fett ja, ser for meg noe ala: Du kommer inn med en kamerat etter skolen, døren til rommet ditt (eller hvor du nå enn har pc`en) står åpen (med vilje) og du trykker på en knapp. Kameraten din blir sjokka: "Hvordan fikk du til det?" Gleder meg til du begynner, og ja, lag worklog Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Vil tro at ringeenheten plugges i stikk-kontakten og når noen trykker på "fjernkontrollen" gir den strøm til klokka. Bytt ut klokka med ett relé og sett ledningene til powerknappen på det. Så ett interessant produkt på elfa her om dagen. Sender og mottaker. Så slipper du å ha ringeklokka kobla i stikk-kontakten for å skru på pcen. Endret 24. mai 2005 av Yngvejos Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) De som jeg har sett, går på batterier i både sender og mottaker Edit: god idè forresten Endret 24. mai 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Kansje spørre clasern om sponsing eller noe? jeg har tegt på det tenk å slå på pcn mens du er på vei hjem fra skolen eller ferie eller når dun glemte å slå den på mens jeg gikk forbi og slår den på mens jeg dusjer Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Denne hos clasern har batterier både i sender og mottaker.. litt store batterier i mottaker though, men det gjør vel ikke så alt for mye edit: skriveleifer i smileyer ser ikke bra ut.. Endret 9. juli 2005 av Musty Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jeg har en trådløs ringeklokke fra Claser'n på rommet mitt:P.. det er vel bare å åpne selve klokka å se hvordan det er gjort...bare å koble av selve klokka og istedenfor inn på bryter ledningen på pcen!..?? EDIT: Var ikke biltema gitt:P Endret 10. juli 2005 av Mikkel87 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har en trådløs ringeklokke fra BILTEMA på rommet mitt:P.. det er vel bare å åpne selve klokka å se hvordan det er gjort...bare å koble av selve klokka og istedenfor inn på bryter ledningen på pcen!..?? Jeg vet det men jeg trenger en klokke først så jeg jeg må nok kjøpe en men jeg finner ingen på BILTEMA Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) http://www.clasohlson.no ......... Endret 10. juli 2005 av Mikkel87 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 høres intresant ut lag worklog Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Jeg starter worklog nå LINK: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=442538&hl= Endret 11. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå