Gå til innhold

projekt tråløs powerknapp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok men først må jeg kansje finne ut hvor pappa kjøpte den men det husker han ikke så skal se litt på forskjellige butikkr etterpå men det er langt til clahsern vis de har en der :cry:

Om det var der han kjøpte den vet jeg ikke, Men de har slike der.

Konge prosjekt da! Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette kan bli fett ja, ser for meg noe ala: Du kommer inn med en kamerat etter skolen, døren til rommet ditt (eller hvor du nå enn har pc`en) står åpen (med vilje) og du trykker på en knapp. Kameraten din blir sjokka: "Hvordan fikk du til det?" ;)

Gleder meg til du begynner, og ja, lag worklog :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil tro at ringeenheten plugges i stikk-kontakten og når noen trykker på "fjernkontrollen" gir den strøm til klokka. Bytt ut klokka med ett relé og sett ledningene til powerknappen på det.

Så ett interessant produkt på elfa her om dagen.

Sender og mottaker.

Så slipper du å ha ringeklokka kobla i stikk-kontakten for å skru på pcen.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har en trådløs ringeklokke fra Claser'n på rommet mitt:P.. det er vel bare å åpne selve klokka å se hvordan det er gjort...bare å koble av selve klokka og istedenfor inn på bryter ledningen på pcen!..??

EDIT: Var ikke biltema gitt:P

Endret av Mikkel87
Lenke til kommentar
Jeg har en trådløs ringeklokke fra BILTEMA på rommet mitt:P.. det er vel bare å åpne selve klokka å se hvordan det er gjort...bare å koble av selve klokka og istedenfor inn på bryter ledningen på pcen!..??

Jeg vet det men jeg trenger en klokke først :fun: så jeg jeg må nok kjøpe en :whistle:

men jeg finner ingen på BILTEMA :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...