Dahl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 E-postvern fra Norman Norman lanserer i disse dager Norman Email protection, et produkt som skal verne PC-er både mot virus og spam. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvor bra er verktøyene til Norman i forhold til Norton og andre programvareprodusenter? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Dette er ikke kjent enda, ettersom programmet enda ikke har blitt lansert for allmennheten. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Dette er ikke kjent enda, ettersom programmet enda ikke har blitt lansert for allmennheten. Slik jeg har forstått det, har Norman andre beskyttelsesverktøy som antivirus og brannmur. Det var derfor jeg skrev "verktøyene" og mente produktene til Norman generelt. Dette burde kanskje vært bedre spesifisért fra min side. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Ahh, sånn ja. Jeg sitter ikke med noen resultater fra noen tester i hodet, men har god erfaring med Norman ettersom den ene PC-en jeg bruker har kjørt Norman i godt over ett år. Mitt inttrykk av Normans produkter er at det er særdeles proft og meget bra laget. Med Norman har jeg aldri vært plaget av virus, ettersom Sandbox-teknologien har gitt beskjed ved infisering av ukjente virus. I tillegg til dette bruker Normans programmerlangt mindre ressurser enn andre konkurrerende produkter, slik som programmene fra Norton. Endret 24. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå