carl-kr. Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hei! hva har dere å si om denne pakken? skal bruke pcen til musikk og enkle spill som CS osv.. har et geforce 4ti som jeg skal sette inn og jeg blir å bestille en extra 256mb rambrikke. takker for invendinger Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hmm, sålenge det ikke er mer krevende spill enn CS 1.5 så holder det i massevis. CS 1.6 og Source vil den få endel problemer med Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor ikke legge på en liten 100-lapp for denne pakken? Celeron er en svak prosessor, og hovedkortet er ikke mye å skrive hjem om heller. I tillegg er den AMD-pakken på lager Uansett egner ikke slike innebygde grafikkløsninger seg for spill i 3D. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor ikke legge på en liten 100-lapp for denne pakken? Celeron er en svak prosessor, og hovedkortet er ikke mye å skrive hjem om heller. I tillegg er den AMD-pakken på lager Uansett egner ikke slike innebygde grafikkløsninger seg for spill i 3D. hvis du leser hva jeg skreiv, står det at jeg har et GF4ti! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) jeg klemte til med denne isteden!! håper det blir bra Endret 24. mai 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå