Gå til innhold

Harddisk-erstatter fra Samsung

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en veldig stillegående PC i utgangspunktet, men det endret seg fort da jeg satte inn en ekstra disk. Ble mye ekstra vibrasjon :/ Synes det er helt nødvendig med to disker for å få noenlunde grei ytelse. Alt går jo i stå hvis man skriver/leser store filer til samme disk og samtidig skal starte noen programmer etc.

Utrolig spennende utvikling dette her. Kanskje vil prisen på sikt falle på slike disker? Tviler på at disse enheten blir billige ved lansering. Men som nevnt, perfekt som OS-disk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nyhetene runt denne utviklingen vi nå ser er noe jeg har lest godt i det siste. Til OS disk trenger man ikke allverdens kapasitet. 1GB kan nok være helt greit for en netsurfepc. Operativsystemt i sjefsmaskinen min har (på ulike harddisker) aldri vært over 8GB.... Fyller da aldri opp mer enn 1/3 av plassen.

Lenke til kommentar

Er jeg skikkelig unormal, som har fylt opp OS-partisjonen min med 17 GiB (av 19 totalt)? Det ligger kun OS og programvare der. Utviklere på MS-platformen bruker gjerne Visual Studio, som legger beslag på 4 GiB diskplass, og det er en god del spill der ute som kommer på DVD-er idag...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...