Lord Hell Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hei Finner ikke noe nettverk på den gamle pcen min med Windows 98 (ikke Se) og den kommer seg heller ikke på nettverket, CMD i kjør funker heller ikke. alt lyser og ser ut til at pcen er på nettverket, men likevell så finner den ikke noen maskiner og ingen maskiner finner den heller. har vurdert å formatere pcen men er ennå ikke sikker på hvilket Operativ system jeg skal velge på pcen, ettersom pcen er en gammel Compaq Presario 2254 med Amd K6 cpu 32 mb Ram og 3 gb harddisk Endret 24. mai 2005 av Lord Hell Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 vist du har en dhcp server gående i ditt nettverk så burdet det gå grei å få kontakt med hverandre. delt ut mapper og begge ligger i samme arbeidsgruppe. og du har på guest accounte på i xp. i win98 heter det command (cmd) Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 hmm, nei har en switch som begge pcene er koblet til, men er ikke så god på windows 98 men jeg skal prøve litt mer senere og evt formatere med compaq recovery cdene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå