akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei. Sitter her å irriterer meg grenseløst over fluer! Hva gjør de egentlig her? De kan ikke spisest, de produserer ikke noe viktigt stoff eller noe. Eneste de er godt for er å blir spist av edderkopper som er minst like ubruklige! De innpåslitene små beista som surrer rundt deg, setter seg på maten din for å slikke litt på det og stikke av! Jeg skjønner rett og slett ikke vitsen med fluer. Syns du fluer er irriterende - eller ikke? Diskuter det her! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 De er her for å irritere *problem løst* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det er kanskje små, men vil tro at de likevell er en (liten?) del av økosystemet... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fluer er irriterende, edderkopper er kos. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg aner ikke hva fluer gjør her i verden jeg..kanskje for å hylle bærsjens oppstandelse? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Tror nok ikke vi hadde vært her, hadde det ikke vært for dem! Lær deg å sette pris på dem! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 for all del, vi har mye felles med fluer *can you smeeeeeeell the irony* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 btw, tror muligens japser og asiatiske folk generelt muligens friterer fluer ..fluesnacks..som å sitte å knaske på en bøtte fluer på kino.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fluer er her for å samle seg rundt dritt. Er man plaget av fluer bør man kanskje vurdere egen hygiene Lenke til kommentar
tbone Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hallo! Tenk litt da! Hva hadde flue i suppen vitser vært uten fluer liksom? Endret 24. mai 2005 av tbone Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hallo! Tenk litt da! Hva hadde flue i suppen vitser vært uten fluer liksom? Morsomt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hallo! Tenk litt da! Hva hadde flue i suppen vitser vært uten fluer liksom? Morsomt. på en eller annen måte så virket din "Morsomt." ganske tørr ..kanskje pga mangel av en liten smiley Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 De spiser vel på kadavre f.eks Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 tjaa...tror ikke det..tror de bare liker å lande på dem og kanskje stikke snabelen sin der sola ikke skinner på kadaveret... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det er klart de spises, er mat for andre litt større dyr og insekter, fugler og edderkopper f.eks. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 De hjelper til i nedbrytningsprosessen sammen med mark o.l. tror ikke det er verre enn det. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Det er klart de spises, er mat for andre litt større dyr og insekter, fugler og edderkopper f.eks. fluer spiser ikke! ...de bare "suger" til seg veske. *edit* fant dette på nettet (itse on englishe soe you mite noet onderstand itt) "Usages. Though they can be rather dirty, Flies can be very helpful, too. They carry pollen from plant to plant on their legs, which are covered in fine hairs, much in the same way malise do." Endret 24. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå har vel ikke jeg sagt noe om hva fluer spiser, men det du sa visste jeg ikke, så takk for opplysningen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 De hjelper til i nedbrytningsprosessen sammen med mark o.l. tror ikke det er verre enn det. Pøh! Kaller du å fly inn i et rom, får så å prøve å komme seg ut det lukkede vinduet å hjelpe? Eller å surre rundt huet på folk til de blir så irriterte at de skviser dem? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 De er her for å irritere *problem løst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå