Gå til innhold

Trenger Regelbok/Formelsamling Elektro

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en god formelsamling eller regelbok som omtar elektrofaget?

Er snart eksamen og jeg må lage en bok der jeg har det jeg trenger, problemet er at jeg ikke vet helt hva jeg trenger :hmm:

Tenkte jeg skulle se igjennom og se hvilke formler jeg har og ikke har...

Går Grunnkurs...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke helt hva som er pensum hos dere og hva dere har lov å ha med men...

hvis du har lov til å ta med egne notater, så ta et A4 ark og skriv med de viktigste formler og definisjoner på det. Da har du alt på et sted og slipper å lete etter ting og tang. Skriv bare ned ting som er pensum og ting du ikke klarer å huske, ting du kan er det ikke noe poeng i å skrive ned.

Men hvis du har bruk for oppslagtabeller så er nok det best å kjøpe, men slike ting, hvor det er meningen at du skal lese ut fra tabell så bør utdrag fra tabellen være med som vedlegg på eksamen mener jeg... men det er det jo ikke sikkert at det gjør til dere da...

jeg for min del synes å bruke et A4 ark har funket bra på de eksamener jeg har hatt hvor jeg har hatt lov å ha med hjelpemidler...

Lenke til kommentar

Er det GK elektro du går?

Da jeg gikk hadde eksamen på GK elektro fikk vi lov til å ta med:

- 2 sider notater (A4)

- Formelbok (Ikke en man har laget selv)

- Regelverk (fsl, nek400, fel etc)

- Matrialkataloger (Elfa, nexsan etc)

Jeg vil anbefale at du kjøper en formelbok, da får du plass til å skrive mer notater.

Hvis du skal gå videre til neste år burde du alikevell ha en...

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Hmmm... Skal sjekke nærmere om hva vi kan ha med...

Det stod en regelbok på boklisten, men det var en sånn teit bok der nesten alle formlene var definert annerledes og utrykt med andre navn... Lånte en på en prøve og brukte mer tid på å finne ut hva som var hva enn hva som var rett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...