Slurt-is Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg kom over å tenke på dette: Når man surfer på Wlan (eller gprs) ofte, er det da nødvendig med antivirus? Symbian Os Series 60 er det nesten et must med antivirus program (??) . Det kan jo hende man får virus gjennom et program du har instalert. Brukte bare internet som et eksempel, da det er mye virus på internet (de aller fleste er nok til data gennerelt). Finnes det gratis antivirus program? Tar det lang tid å scanne? (vet det spørs hvor mye minne du har, men alikevel). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det tar vel en del resurser og er egentlig ikke så viktig så lenge du ikke tar imot vedlegg du ikke vet hva er (bluetooth og mail) og ikke innstallerer programmer du ikke har kjøpt, eller gratisprogrammer der md5koden ikke stemmer. Jeg har derfor ikke antivirus enda, men hvis du har lyst på det så finnes det nok Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Jeg fikk en god del svar på ett annet forum, så jeg tror det er overflødig med antivirus program. Det var et antivirus program som kunne fjerne (hold på hatten) hele 12 virus... :!: Endret 29. mai 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 japp, og alle smitter vel via blåtann... Derfor kan man bare avise dem Som gartner sier så er det overflødig =) (lang artikkel på digi.no hvis jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå