Anonym234 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det mulig å ha flere disker i en bærbar? Har bare en 40gb disk, og trenger mer. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Spørs kva maskin du har. Kanskje, Kanskje ikkje. Mest sannsynligvis ikkje. Du kan kjøpe ein extern harddisk og koble til. Blir ofte billigere det. Kva heiter maskina di? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det går hvis du kjøper slik en multibay-sak som du monterer en harddisk i. Du bytter den ut med CD/DVD/DVDRW-stasjonen. Hvilken maskin har du? Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 40gb disk var jo lite da.. selger jo laptop disker helt opp i 100-120 gigabyte. du bør vurdere å bytte ut den interne med f.eks. en 80gb de er ikke dyre. Ellers er usb 2,5" disk kabinett en mulighet. da anbefaler jeg en 5.400 eller 4.200 rpm disk som bruker under 0,5a slik at du kan drive den rett fra usb porten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Vet bare at det er en Toshiba Satellite. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg tror du bør satse på å kjøpe enten ny hd til din bærbare eller gå for en ekstern hd. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Er det vanskelig skifte det selv? Hva ligger prisene på sånn ca? Har tenkt på en ekstern hd, kjekt å ha med seg rundt. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det var en slik type jeg mente: http://nordic.computers.toshiba-europe.com...OPTION_ID=37219 I denne monterer du en hvilken som helst harddisk (som passer til bærbar). Du kan bytte ut denne saken med DVD/CDRW/DVDRW-stasjonen i maskinen din (det er som oftest en utløserknapp under maskinene) slik at du slipper å ha noe eksternt. Du vil da få 2 harddisker i den bærbare PC Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 zacka: Nå må du tenke på at ikke alle bærbare har mulighet for den løsningen der. Bare fordi den er til Toshiba betyr ikke at den kan brukes i hennes pc. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vet, men i og med at hun ikke har skrevet hvilken Toshiba hun har tenkte jeg bare å komme med et forslag. Ringer/mailer hun Toshiba får hun sikkert hjelp til å finne ut om det finnes en slik løsning til hennes maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå