Torsph Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Heisann folkens! Jeg har et par spørsmål om Qtek S100. - Hvis jeg skal kjøpe en form for lakk til den. Hvilken farge og hvordan lakk? - Når man skal oppdatere den hvordan kan jeg vite hvilken oppdatering jeg skal ha? Jeg vet at det er forskjellige til hvert land osv. Men er det en måte jeg kan finne ut hvem jeg skal ha? Har kjøpt min brukt, men regner med at den er kjøpt i Norge. - Hvordan oppdaterer jeg? Er det på samme måte som når man legger inn nye programer? (nesten) - Når jeg legger in themes så er det noen av dem som har batteri måler, lagrings plass måler osv. Men dette kommer ikke fram når jeg legger dette inn. Er det noe mer jeg må legge inn for å få dette til og fungere? Takk for alle tilbakemeldninger Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 1. Hvorfor lakke den? det er vel uansett litt vanskelig når den er laget av litt plast og litt aluminium 2. Last ned oppdateringen fra windowsmobile.no sier den at du har feil landkode eller noe så bruk den fra qtek.no 3. Det er ett eget program og gjøres over usb. Bare følg instruksjonene, alt på mobilen vil forsvinne 4. Du trenger nok en todayskjerm, f.eks. spbpocketpluss har en slik en med batterimåler etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå