icer Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Noen som vet noen gamle gode sanger som ikke har blitt i de siste åra? Vi (bandet vårt) er inne i en periode der vi tar sanger og spiller de om, er blitt mye bra som "eric clapton - tears in heaven" ble lagt om fra ballade til en blues lignende melodi, og "4 non blonds - whats up" ble rock versjon... Men disse er da sanger som er blitt mye spilt, og er nå på utkikk etter andre som ikke er så kjente... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva med Bondage Reaper av The grimling Coppers? Den ruler! Selv har jeg spilt den i mange versjoner med bandet mitt Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Kult, skal laste den ned og høre den når jeg kommer hjem idag... Har ikke bredbånd på hybelen og på skolen er portene stengte... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Radiohead med Subterranean Homesick Alien og Exit music (for a film) er nesten et must sammen med nirvanas Sonofagun Endret 30. mai 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå