Gå til innhold

lav +12v noe problem ?

Anbefalte innlegg

Hei, har en Levicom 350w psu som jeg har hatt i over 1 år nå. Ser at den leverer dårlig på +12v, har sjekket med multimeter og spenninga stemmer. +12v ligger på idle på 11.491v men dropper til ca 11.200v under load. Kan dette vere årsak til en del ustabilitet i spill ?

usdm.GIF

Endret av Ulven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. Hvis du forklarer hvordan problemet ligger ann i spill, så kanskje jeg kan hjelpe.

Hvis du får automatisk restart/ blåskjerm, selv når maskin ikke er så veldig varm. Så er det minne som er feilen. (antagelig, jeg kan svare 100% på dette idag i kveld, eller i morgen)

Men det skal jo ikke være problemet ditt. Det kan hende at det er varmen, min 3200+ Amd 64 ligger på 30* på idle.

Jeg vet ikke om det er idle eller load du har, men det står 50 (++ med regner software feil) på din.

Jeg vet ingenting om Barton cpuer heller.

Du skulle ikke bare sjekke med en annen psu, og sjekke tempratur med finger, på skjermkort, og på cpu.

Lenke til kommentar

Hyggelig av deg å svare. Problemet er ikke blåskjerm lr reboot.

HAr en xp2500 Barton den ligger nå på 51 grader idle, stiger til 60+ ved load. Men det kan vel ikke hemme meg i spill. Når jeg starter pc-en og den er kald er idle +12v 11.700, og den dropper til 11.491 etter ca 2 min(regner med detter er fordi temp. stiger).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...