Monkey Spr@yer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Mus: Logitech MX 500 (føles ut som om ingen har den lengre) Tastatur: Logitech Easy Internet Keyboard Musematte: Standard Hattelco musematte av plast som var med PC'en. Lenke til kommentar
CrazyOne Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Mus: MX518 (jada, helt lik de to andre i MX5xx serien) Produktside Musematte: Fatal1ty Pad (stor og god - 45 cm x35 cm) Produktside Tastatur: Keytronic KT2001PRO Produktside Uslåelig kombinasjon. Tastaturet er ikke all verdens, men det gir meg raskt responstid og det betyr noe for meg! Jeg liker at jeg kjenner tastene. EDIT: Det ble feil, ja... linkene var litt feil og sånn Endret 31. mai 2005 av CrazyOne Lenke til kommentar
Choica Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Har ei Logitech Mx 310 mus, og Logitech office Internet tastatur! Og Norsk tipping mus matte, veldig bra faktisk Funker fett liksom! Endret 31. mai 2005 av Choica Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 konge oppsettet mitt mus: logitech versjon?(eldre en mx310) tastatur: logitech deluxe access keboard musematte: skrivepulten min:) de er berre koos ønsker meg dette oppsettet mus: logitech mx510\518 tastatur: logitech internet navigator keyboard musematte: steelpad 4s håper noen er så snilde at dei kjøper dette til meg Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Har et nydelig KeyTronic-tastatur, MSIE 3.0 mus og fUnc musematte. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Logitech MX518 MS IME 3.0 Q-Pad Low & Medium Sense Gammelt Logitech tastatur Endret 31. mai 2005 av Dandar Lenke til kommentar
wilai Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 MUS: Razer DiaomondBack Matt : surface 1030 tast : Microsoft Multimedia Keyboard 1.0A Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Logitech MX1000 Microsoft Multimedia Keyboard fUnc sUrface 1030 musematte Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Logitech Mx900 (Bluetooth) mus og Logitech deNivo Bluetooth keybord Edit: Glemte musematta: www.dell.com Endret 31. mai 2005 av rogerjo Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Pappa tok med en Steelpad QcK fra komplett, så jeg plusser på den. Overraskende bra, det gjelder bare å se hvor lang tid den holder. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Skal ikke kjøpe meg nytt før tastaturet går av med døden Høh. Tror det tastaturet kommer til å leve lengre enn du gjør, for å være helt ærlig Det er et lass av de gamle IBM-tastaturene på studentsalene her på (Gløs)haugen, og til tross for mangfoldige tusen studenters iherdige arbeid med å ødelegge dem overlever de fremdeles. Jobbpcen min har generisk Dell tastatur og mus, og jeg liker egentlig ingen av delene. Hjemme har jeg tastaturet fra det første trådløse Logitech-tastaturet. Har musen som fulgte med også, for så vidt, men ble lei av å kjøpe inn økonomipakninger med AAA-batterier, så jeg kjøpte meg etter hvert en Logitech mouseman optical eller hva den nå heter (en av de tidlige ergonomiske optiske musene), som holder stand fremdeles. Går og sikler etter en MX518, men har ikke kjøpt en ennå. Endret 1. juni 2005 av Sutekh Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 MX 518 mus Logitech Utlra-X slimline tastatur QPad Gamer XL Finnes det noe bedre? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 This desktop set has it all Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg har Logitech Cordless Desktop MX3100. Det er knallgodt! Men jeg har bare en slik liten, 20-kroners blå musematte... Endret 1. juni 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 This desktop set has it all Har det selv, veldig bra Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har loddløs Mouseman Dual Optical på blå filtmatte og et matchende blått "Smart Keyboard" fra Claser'n (unikt, men laber kvalitet) Men jeg skal snart kjøpe et dansk tastatur. Noen som vet hvordan ÆØÅ ser ut på et dansk tastatur eller ? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ...og nå er en Corepad Magna på vei hit, så det nye settet blir slik: Mus: MS IntelliMouse 3.0 (herlig mus) Tastatur: Keytronic KT2001 fra nittitallet en gang (står TCi på den). Tre taster er løse. Musematte: Corepad Magna (hadde en Icemat Rev. 1 før) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er selv den stolte eier av en Razer Diamondback. Musa er stilig, og funker bra i spill osv...som man jo forventer. Koster litt, men er verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå