Snak3 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) nå her har vi da mitt stuff og en icemat v2 Endret 25. mai 2005 av Snak3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har samme tastatur (og samme mus), men mitt tastatur er fucka! Samme med musa.. *sukk* Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Sleng inn musematte og Adler Jepp, fra nå av gjelder denne tråden også musematte Se i hoved-posten for mer info. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hjemme har jeg en Func et eller annet musematte som en på TG ikke ville ha mer og ble sint på på jobb har jeg en helt vanlig koselig blå Lenke til kommentar
hds Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 MUS: Logitech mx518 Musematte: Steelpad 4d Tastatur: bZERK/MIST sort m/nlå LED Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 på jobb har jeg en helt vanlig koselig blå Samme her, men jeg har en slik hjemme da. Kjøpte Creative musen min for ikke så lenge og har ikke kjøpt meg en ny musematte. Slike spesielle musematter for optiske mus, er det vits i å kjøpe en hvis man spiller lite? Hva er fordelen med å kjøpe en spesialdesignet en (altså for optiske)? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Musematte? Ingen! Skal lage en selv når jeg får tid til det.. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Mus: Razer Diamondback (Magma) Taster: Ett eller annet IBM tastatur. -Jar Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har denna her musa Speedlink Precision Mouse SL-6181 Har denne musematten (49,- på Elkjøp) Mitt tastatur....(fant ikke noe bilde av den) Men et Creative uten extra dill på...(svart) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 alsvartr: Åssen er det tastaturet? Vurderer å kjøpe det men er ikke vandt til laptop-taster! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 alsvartr: Den musen du har, finnes på bibliotektet her og den er elendig. Hater slike mus, men det min mening. Hvorfor kjøpte du en sånn egentlig? Hvorfor ikke en vanlig mus? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Logitech Ultra X flat keyboard. Logitech MX510 og en Logitech Trackman Wheel. Brukes litt om en annen alt etter hva jeg driver med. Edit : Og jah, det glemte jeg. Til MX510'en har jeg en svart Icemat som underlag. Endret 25. mai 2005 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg bruker: Logitech diNovo Notebook Logitech MX510 Logitech V500 Logitech Ultra X Flat Logitech Internet Navigator SE Razer Diamondback fUnc 1030 Qpad Steelpad IceMat Allsop Endret 25. mai 2005 av Antihero Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det berre eg som legger merke til at mange bibliotek har slik mus som alsvartr? Ihvertfall lignende. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Med musematte? Skal vi se... *Q-PAD med Razer DB *Corepad Magna med Mx510 *Steelpad 4S med WLESS Intellumouse 2.0 *Everglide Giganta Optical Smoke uten noe på *fUnc 1030 uten noe på Kjøper Steelpad QcK snart, bare for å teste Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 alsvartr: Åssen er det tastaturet? Vurderer å kjøpe det men er ikke vandt til laptop-taster! Det er helt konge. Anbefales! Var ikke vandt til laptop-taster jeg heller, men tok ikke lang tid før "vanlig" tastatur ble helt merkelig.. hehe alsvartr: Den musen du har, finnes på bibliotektet her og den er elendig. Hater slike mus, men det min mening. Hvorfor kjøpte du en sånn egentlig? Hvorfor ikke en vanlig mus? Jeg syns den er helt topp. Jeg kjøpte sånn for jeg liker sånn best. Jeg kjøpte ikke vanlig mus for jeg liker sånn som jeg har mye bedre. Er det berre eg som legger merke til at mange bibliotek har slik mus som alsvartr? Ihvertfall lignende. Bibliotekene har tydligvis forstått det Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tastatur: Keytronic KT2001Pro Mus: Razor Diamondback m/Q-PAD Glidz Matte: Q-PAD XXXL (LowSense) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå