Rofle01 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har: Logitech MX510 og Z-Board Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Har en Microsoft Intelli Explorer 3.0, func 1030 og et mørbanka Logitech cordless keyboard som mangler skruer og win tast samt går i bue......(flatout) Endret 6. juni 2005 av Tdnoz Lenke til kommentar
visionize Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Gammelt compaq-tastatur fra -98 (Presario) og MX510. Kos. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Logitech tastatur, Mx518 og Func musmatte. Veldig fornøyd. Den musa er helt sykt bra leser til å med på glassbordet mitt uten musematta Lenke til kommentar
xt9800 e bæst Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Razer diamondback og razer exactmat med et standard keytronic tastatur Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mus: Logitech mx900 (?) Den som fulgte med DiNovo settet Musematte: fUnc surface 1030 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 MX3100 og en musematte med bilde av en supermus på som flyr Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet om det er mulig å få dette tastaturet i norge? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet om det er mulig å få dette tastaturet i norge? Vet ikke, men Netshop har et som ligner endel: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5870 Lenke til kommentar
meeg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet om det er mulig å få dette tastaturet i norge? Det Revoltec tastaturet er det så vidt jeg vet ingen som har i Norge. I følge prisguiden er det Digital Impulse og Databutikken som fører Revoltec produkter, så du kan høre om de kan ta inn dette tastaturet. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg ble helt forelska i CoolerMaster sitt alu-brett, og forhørte meg litt med noen webshops, angående å ta inn. Det viser seg at produsentene skal ha uhorvelig antall bestilte enheter for å gidde å kalle batchen for norsk layout. Derfor noe traust i vårt, desverre, alt for lille land. Endte opp med at jeg kjøpte det fra http://www.shg.no/ , som også er dansk Revoltec-forhandler. GlobalCool har Norge, men regner med de også krever mange bestilte før de gidder.... Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mus: Microsoft Intelli Explorer 3.0 Tastatur: Microsoft Digital Media Pro Keyboard. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Noen som vet om det er mulig å få dette tastaturet i norge? Veldig fint tastatur Er det så galt at det ikke har norsk layout, er vell ikke så stor forskjell!? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen som vet om det er mulig å få dette tastaturet i norge? Veldig fint tastatur Er det så galt at det ikke har norsk layout, er vell ikke så stor forskjell!? Du vil mangle tasten for apostrof og stjerne. Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) På familiens PC er det originalt IBM tastatur og mus som fulgte med PC-en. Funker greit nok det. Ellers har jeg Microsoft Basic Wireless Optical Desktop og Trust 350SX Cradle Mouse Wireless Optical PS2 liggende. Edit: Bruker rød Biltema-matte Endret 9. juni 2005 av morra Lenke til kommentar
eggi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 MX518 og Keytronic multimedia tastatur Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det ser ut som om meg og MongoMan leder fremdeles. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det ser ut som om meg og MongoMan leder fremdeles. leder i hva? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Lurer jeg også på. Leit at det er så dårlig utvalg av tastaturer i Norge. Men jeg håper Netshop fortsetter å ta inn noen kule tastaturer. Det de har nå er veldig kult, men jeg vil ha et lite et med laptop-taster. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Har det keysonic tastaturet så hvis der er noe du lurer på så PM meg. Endret 8. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå