Gå til innhold

CSS: Problemer med "prioritet"

Anbefalte innlegg

Har en asp-vev med litt problemer; åpner man en annen side enn menyen, og deretter åpner menyen, vil diven som ikke kommer fra menyen, overskrive innholdet fra det som kommer fra menyen. Det vil si at jeg får en div over en annen. Prøvde å løse dette med z-index, men da fikk jeg bare to div-er under hverandre, noe som ikke er ønskelig, da jeg heller vil skjule den ene div-en. Er dette mulig med CSS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanskelig å se for seg hva du har her, men med asp kan du slenge på style="display:none" på den div-en du ikke vil se når du velger på menyen.

Testet jo ut dette, men det medfører da bare at div-en blir usynlig, både når jeg velger fra menyen, og når jeg ikke gjør det?

Lenke til kommentar

Du sa jo at du ville skjule den ene diven. Skjule = gjøre usynlig. Men med å sette på styles dynamisk med asp alt ettersom hvilke sider du vil vise til enhver tid når du henter siden fra serveren vil du kanskje oppnå ønsket effekt.

Edit: Hvis du ikke skal innom serveren for hver gang en rute skal skjules eller vises må du bruke JavaScript.

Endret av balletryne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...