Decron Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Heisann! Skulle gjerne hatt noe DC-hub software til linux, så jeg lurer på hva som finnes. Er ikke veldig stø på kompilering, så derfor er jeg veldig glad i rpm. Bruker forøvrig Fedora (og Debian). -- Hilsen Eric Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvordan kan du bruke Fedora òg Debian? Dual-boot, eller separate maskiner? Etter et kjapt søk på Google fant jeg Open DC Hub. Jeg har ikke mye erfaring med DC-huber generelt, men jeg vil anta at denne funker helt OK. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Valknut er det vel et program som heter.. samt dc++ i wine, funker jo av og til... har samme problemet selv... den ENESTE grunen til at jeg ennå har en win partisjon... si ifra om du finner noe som funker! Lenke til kommentar
nulltfavn Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 rakken >> Hehe, les første innlegg på nytt du. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ohhh men kan du hjelpe meg da? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei.. har lagd en LiveCD med opendchub på.... funker utmerket. Send pm hvis interesse melder seg. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Open DC Hub er kjekk. Einaste du treng å gjere er: ./configure make make install Du kan jo sjekke for RPM/DEB-pakkar først. Endret 24. mai 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 [cronius@cronihome ~]$ apt-cache search dc hubdcgui - Direct Connect Graphical client (GTK+) (peer-based file-sharing) dctc - Direct Connect Text Client opendchub - DC (Direct Connect P2P network) hub clone rccp - Console frontend to DCTC - Direct Connect (peer-based file-sharing) [cronius@cronihome ~]$ Dette er på ubuntu, så den finnes sikkert i debian også (i testing eller unstable). Lenke til kommentar
treigen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Du kan bruke verlihub eller dchub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå