krill0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Heisann, når jeg for eksempel skal spille av eller starte enkelte programmer eller filmklipp, så fryser windows. Alt sammen stopper, og det skjer ikke noe hvis jeg trykker ctrl + alt + delete før etter 20-30 sekunder's tid kanskje. Jeg trodde det hadde noe med bad sectors på harddisken å gjøre først, men når jeg testa med en annen harddisk, fikk jeg samme problemer. Trenger virkelig hjelp med dette, så hvis det er noen som har peiling, rop ut. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Vet du at det ikke er noe feil med Windows, har du prøvd å reinstallere? Hadde lignende problem med det forrige hovedkortet mitt, men da måtte jeg restarte maskinen hver gang. problemet ble bare verre og verre og hjalp ikke med biosoppdatering. Fikk til slutt et annet hovedkort. Prøv å oppdatere bios, sjekk også om det kan være virus eller spyware som kødder det til Lenke til kommentar
krill0r Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 aha, vel.. som regel når jeg har formatert og fått lagt inn alt, så funker pcn som den skal. men med en gang harddiskene blir mer å mer fyllt opp, så skjer det oftere og oftere. Så du tror det kan ha noe med hovedkortet å gjøre? Har hatt litt problemer med det før, den har ødelagt en rambrille feks. Men jeg kan prøve å oppdatere bios'en, og se hva som skjer. virus/spyware har jeg ikke, sjekker daglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå