Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er telefonnummeret til IP24 en spøk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heeh, hørtes koselig ut. jeg tipper at de ikke har åpna linja si enda eller no sånn. nekter og tro at du har sotte i kø siden klokken 8, det går bare ikke an at de er så trege. legg på og ring på nytt. evt ring fra en annen telefon for og sjekke om du kommer gjennom da.

husk og gi de så det fyker når du får tak i de da.

Lenke til kommentar
heeh, hørtes koselig ut. jeg tipper at de ikke har åpna linja si enda eller no sånn. nekter og tro at du har sotte i kø siden klokken 8, det går bare ikke an at de er så trege. legg på og ring på nytt. evt ring fra en annen telefon for og sjekke om du kommer gjennom da.

De opplyste at telefonen var betjent fra kl 8.00 så da bør de også være der.

Får jo velkomsthilsenen og innvalgsvalgene så tror ikke det er noe feil på min side.

Lenke til kommentar
Har tenkt litt på IP24 selv, da de har en prisstruktur som passer mitt ringemønster bra. Dette lover dog ikke bra for mitt valg.

Hva er problemet du skal ha løst av de?

Da kan jeg berolige deg med at i dag fikk jeg svar med 2 til 3 minutters ventetid noe som er helt OK.

Jeg skulle sjekke status på en bestilling for en bekjent av meg som jobber som snekker og ikke har anledning til og ringe og sitte i kø.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det har vært lang kø på telefonen er fordi dem fortsatt sliter etter en serveroppgradering natt til fredag.

Mange har vært helt uten linje siden da, andre som meg har hatt vekselhvis inn/utgående men i tillegg vært helt uten linje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...