Gå til innhold

Big Bang's nye plate!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått et så intenst hatforhold til "Fly like a butterfly"-singelen etter å hørt den 10 ganger om dagen på P3 på jobben de siste månedene. Så plata kommer jeg neppe til å høre på. Men de hadde mye bra før de slo gjennom. Sier ikke at plata er dårlig, den har sikkert sine høydepunkter utenom den fordømte singelen.

(Nei, kan ikke slå av radioen)

Lenke til kommentar

Nja....kjedelig, kjedelig og kjedelig. Greni synger ikke bra, men gjør et par smakfulle ting på gitar.

Ellers har jeg alltid syntes at Big Bang har fått altfor mye kred til å være et middelmådig coverband som spiller slagere fra 60 og 70-tallet. (i mine ører, altså)

T'Weed

Lenke til kommentar
:love::love: aldri hørt no spesielt på Big Bang før denna plata,men nå er jeg bare forelska... fy flaten på seg,mye god låter her :D

Trekker ut noen av mine favoritter: Wild Bird og Elephant Man

Noen andre som har plata?? kom med deres inntrykk :D

Wild Bird og Elephant Man er ikke på den nye Bigbang-plata.

Lenke til kommentar

Hvis disse to sangene var på en cd, så har du fått låne live-cd'en dems.

Personlig så digger jeg Big Bang, Greni er en gitarhelt i følge meg.

Synes den nye skiva er utrolig bra.

Var å så Big Bang på rockefeller, og dette var utrolig bra, bedre en det jeg hadde trod.

Greni spiller med en sånn inlevelse så det bare må oppleves, man ser at han stortrives.

Hvis du kan få dette med deg live så MÅ du bare benytte sjansen.

Lenke til kommentar
:love:  :love:  aldri hørt no spesielt på Big Bang før denna plata,men nå er jeg bare forelska... fy flaten på seg,mye god låter her :D

Trekker ut noen av mine favoritter: Wild Bird og Elephant Man

Noen andre som har plata?? kom med deres inntrykk :D

Wild Bird og Elephant Man er ikke på den nye Bigbang-plata.

Hehehe.

Liten tabbe der ja.

Eg har ikkje høyrt den nye plata endo, men eg får vel sjå om eg får tak i den ein dag.

Lenke til kommentar
Kjedlig. Gøyt nok første 10 timene med lytting..så ble det kjeeeeedelig.

Spiller du samme plate ti timer i strekk?

Kanskje cd-spilleren hans jammet seg og han fikk ikke slått av eller skrudd ned, låsen på døren gikk i vrang og han kom ikke seg ut...

Men "Poetic Terrorism" er genial, hørte ikke på BigBang før, men nå er jeg begyndt å høre på dem...

Mine favortitter: "Head over heels" (bortsett fra et punkt der han går opp ikke treffer så godt) og "Fly like a butterfly"

Lenke til kommentar
hmmm,var helt sikker på at det var den nye plata jeg hadde fått lånt av kompisen min... *flau* jaja,viser hvor mye jeg har peiling på Big Bang hehe

ikke minst siden de heter BigBang ;)

Har ikke hørt den nyeste albumet, men hvis du liker Electric Psalmbook burde du i alle fall få med deg Clouds Rolling By

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...