Gå til innhold

Samsung D500 eller Nokia 3230?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på to modeller; Samsung SGH-D500 eller Nokia 3230. Jeg har hatt N-Gage før og var lykkelig m symbian og tror jeg kan takle litt treghet m 3230. Samsung har jo vunnet en del tester med sin D500, men mangler at minnet kan utvides med et minnekort. Jeg står fast. De er jo så like, hvis du ser bort fra diverse plusser og minus. Er det noen med sammes problem? Trenger hjelp fort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man ser bort i fra pluss og minus er vel nesten alle mobiler like? :)

Nå har jeg ikke sett på prisen i det siste på noen av modellene, men synes det er vanskelig å hjelpe deg. Selv ville jeg kjøpt 3230, da jeg liker muligheten til programmer osv.. D500 har en klar fordel på design-siden, men jeg synes det veldig mye småting som trekker den ned.

Eksempler på småting som trekker D500 ned er dårlig T9, mangel på profiler, ikke støtte for vibrering på alle ringetoner osv.. Det er selvfølgelig også store minuser som minnekort.

Min konklusjon er at trenger du en liten og nett telefon som atpåtil er raskest kjøper du D500. Vil du ha en mobil med gjennomført grensesnitt og OS, samt muligheter for utviding av funksjonalitet kjøper du 3230.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på to modeller; Samsung SGH-D500 eller Nokia 3230. Jeg har hatt N-Gage før og var lykkelig m symbian og tror jeg kan takle litt treghet m 3230. Samsung har jo vunnet en del tester med sin D500, men mangler at minnet kan utvides med et minnekort. Jeg står fast. De er jo så like, hvis du ser bort fra diverse plusser og minus. Er det noen med sammes problem? Trenger hjelp fort.

Samsung D500 er mye,mye raskere enn N3230. Jeg har selv D500 og venninna mi har 3230, så jeg vet sånn cirka. Det tar utrolig lang tid å ta bilder på 3230! F.eks en gang jeg skulle ta bilde med 3230 og da skulle jeg ta bilde av en som gikk, og jeg tok bilde, men når jeg skulle se bildet var det ingen der! Det tok så lang tid å lagre det at personen på bildet var vekk! Så man kan ikke regne med å ta noe bilder i fart akkurat. Men for all del, det er et bra kamera på den hvis man ser bort i fra det. D500 har lynraske menyer og lukkertiden på kameraet er betydelig mindre! Jeg var også i tvil om hvem jeg skulle kjøpe av de to, men endte med Samsung D500 da den så ut til å passe meg best. Begge er allikevel bra mobiler, det spørs hva man skal med den. Minnet er vedig stort på D500, så jeg har ikke behov for noe minnekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...