Gå til innhold

Sniktitt på Brothers in Arms 2: Earned in Blood (Multi)


Anbefalte innlegg

ikke noe spille for meg..tror jeg.

Jeg testa demoen av eneren og siden jeg måtte i studere litt hvordan spillet fungerte angående taktikk og slik blei jeg lei.

 

Bare jeg må gå i optiens for å finne ut tastene kan jeg bli lei :p

 

Jeg hadde ett håp om at utviklingen av BIA2 ville gå den veien splinter cell gikk. Der er den siste versjonen enklere, og du må ikke bruke noe fancy moves, bare om du vil selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke noe spille for meg..tror jeg.

Jeg testa demoen av eneren og siden jeg måtte i studere litt hvordan spillet fungerte angående taktikk og slik blei jeg lei.

 

Bare jeg må gå i optiens for å finne ut tastene kan jeg bli lei :p

 

Jeg hadde ett håp om at utviklingen av BIA2 ville gå den veien splinter cell gikk. Der er den siste versjonen enklere, og du må ikke bruke noe fancy moves, bare om du vil selv.

ææ? så du syns BIA var vanskelig å håndtere? :dontgetit: hmm alle har hver sin smak seff :yes:

Lenke til kommentar
og enda skryter de om den tragiske AI`en..?

Hva mener du med tragisk? Har du testet Brothers in Arms 2, eller bare kaster du noen meninger vilt rundt uten å egentlig underbygge påstandene? Jeg kan i hvert fall fortelle deg at vi ble imponert av det vi fikk se og teste på E3 i år, og det kommer også tydelig frem i denne sniktitten. :-)

har spillet, så har nok erfart at soldatene gjemmer seg på feil side av kassen flere ganger.. ;)

quoter meg selv..fikk ikke med meg at TST nevnte BIA 2.. :)

Lenke til kommentar

BIA2 så kjapt etter 1ern? dette kan neppe kalles en oppfølger men heller en expansion, kan ikke tro de allerede har laget et helt nytt spill, tenker det vil være minimalt med forbedringer og heller bare en new campaign med et par små nye grafikk filtere ellerno

Lenke til kommentar
BIA: EIB kommer 4. kvartal 2005. 18. mars 2005 kom BIA: RTH30. Litt tidsrom er det. Over eit halvt år.

Og DET er lang tid å bruke på å lage et spill?! Et halvt år?! :huh:

 

Helt på trynet. Spillet kan umulig være forbedret teknisk (grafikk, fysikk) på så kort tid! Da kan de jo heller slippe det som en utvidelse!

Frobanna pengeslukere, det er det de er! :mad:

Lenke til kommentar
Så hvis jeg spiller med 4xAA og slår på Temp AA så vil ytelsen øke + at kvaliteten på AA'en blir bedre ??

 

Nja, du vil få bedre ytelse ved å bruke 4x temporal AA enn 8x AA.

Med de 4x temporal AA så vil effekten bli omtrent samme som ved 8x AA.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Gleder meg til BIA2. Den blir garantert kjøpt. Må si jeg likte orginalen riktig så godt jeg. Den tilførte mye til sjangeren, og hadde en god feel. At AI'en ikke var 100% hele tiden kan jeg væer enig i, resten var genialt. Så, hvis nå GearBox bruker all tiden på å fikse i nesten det ensete som var problemet i orginalen, nemlig AI'en, samt lager noen nye brett og en ny story for oss, så må vi jo være storfornøyd! :w00t:

 

Vi skal forresten være glad noen forsatt gidder lage spill av denne kvaliteten til PC i det hele tatt. All piratkopieringen gjør jo at ps2 og xbox blir mye mer attraktivt for spillprodusentene. Og MeTa][iC; det er første gangen jeg har sett noen bli SÅ sur for at det kommer et nytt/ny versjon av et spill. Jeg må nesten le.

Lenke til kommentar
mener du du "temporary AA" ? hvordan funker det egentlig når vi snakker om det..

Temporal AA bruker vekselvis 2 forskjellige sample mønster (hvordan AA samplene er organisert). Dette gir en illusjon av dobbelt så mange AA samples, men bare hvis frameraten er 60FPS eller høyere. Hvor effektiv denne illusjonen er avhenger også av hvor mye pixlene flytter på seg fra frame til frame, så dette blir ikke helt det samme som å kjøre høyere AA mode.

Det er ikke noe ytelsetap med dette foruten at vsync er nødvendig for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
mener du du "temporary AA" ? hvordan funker det egentlig når vi snakker om det..

Temporal AA bruker vekselvis 2 forskjellige sample mønster (hvordan AA samplene er organisert). Dette gir en illusjon av dobbelt så mange AA samples, men bare hvis frameraten er 60FPS eller høyere. Hvor effektiv denne illusjonen er avhenger også av hvor mye pixlene flytter på seg fra frame til frame, så dette blir ikke helt det samme som å kjøre høyere AA mode.

Det er ikke noe ytelsetap med dette foruten at vsync er nødvendig for at det skal fungere.

for å gå litt mer OT.. siste gang..

 

hvordan slår jeg det på? er den på når det er en "V" på den eller ikke ? (hake)

Lenke til kommentar

Bia 2 vil bli fantastisk.hvis det som står er sant.Bia 1 var ganske bra men man hadde ikke alt for stor frihet og det var litt for kort.

Bia 2 kan ikke sammenlignes med Call of duty 2 ..fordi cod2 er et mer underholdende spill mer fartsfylt..bia spillene er mer taktiske.Man bruker hodet.

Man bruker strategier.Bia spillene er ikke for alle krigspill fan,kun for de som liker å gruble litt. :yes:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...