Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-22 15:46, maxmhz skrev:

Quote:


As}{antii skrev (2002-07-22 14:42):

Vel.. finnes da fortsatt noen cheats som funker som bare pokkern. Har testa dem et par ganger og ganske digg å kunne skru av/på cheaten med tab. Av med wh, no-flash, no smoke, no recoil osv. Gøy et par min. men å spille med cheats hele tida og til og med skryte at man rewler, det er teit! ;D Blikke no særli god av det heller kan man si


Ting jeg vil skal bli fikse i 1.6


-Fiks de satans buggete menyene!

-Noe jeg har venta på.. man kan recorde i avi-format

-FOR lett å snipe.. det skulle ikke gått ann å gå og skyte (med siktet oppe) samtidig.

-Fikse de fordømte hit-boxene.. skal man heade så skal man sikte og treffe i huet, ikke over!



 

-Hvilke buggete menyer?

-Og å få til å ta record i .avi format er HELT umulig...tro meg...tar for mye systemresurser... du må spille med 30fps, og det ser ut som om du har 1/2 fps når du spiller.

Og hva er problemet? Du kan jo bare gjøre demoen om til .avi etterpå om du vil ha den i .avi

-For lett å snipe, det går ikkje an å gå å skyte med AWP!

men det går med scout, men tar mindre skade...

-Hitboxene, ja kansje det, "skal man heade så skal man sikte og treffe i huet, ikke over!" dette har seg ut av necoden, ikkje hitboxene... altså dette som du sier er umulig...men, ka kan man forvente av en cheater?

 

 

Buggete menyer: jo f.eks.. når man går inn på console så er det ofte den ikke dukker opp i det hele tatt. Den kommer når du trykker ctrl-alt-del. Når man joiner f.eks så opplever jeg ofte at det blir en svart firkant oppi venstre hjørne (et lite bilde av menyen). Så fiks det! :smile:

 

Avi-opptak: Forklarte meg kanskje feil. Mente at de man kan skrive inn en kommando i consolen og gjøre om .dem til .avi. Lettere med andre ord, enn å slite med andre prog.

 

Det jeg mente var at det ikke skulle gått ann å zoome samtidig mens man gikk.

 

Necoden (eller hva **** du kalte det :smile::Gikk fint ann på DoD. Der treffer du der du skal treffe..

 

Du aner ikke hvor gøy det er å cheate en gang i blant... :wink: (eller før du har prøvd det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Du aner ikke hvor gøy det er å cheate en gang i blant... :wink: (eller før du har prøvd det)


 

Du bør ikke møte meg på en ensom landevei en mørk kveld...Da blir det fik å deng.

Cheatere i CS e de laveste formene for liv på jorda. Burde vert 18 års aldresgrense på slike spill...

 

Kaptein_S

Lenke til kommentar

Quote:


As}{antii skrev (2002-07-23 14:12):

Buggete menyer: jo f.eks.. når man går inn på console så er det ofte den ikke dukker opp i det hele tatt. Den kommer når du trykker ctrl-alt-del. Når man joiner f.eks så opplever jeg ofte at det blir en svart firkant oppi venstre hjørne (et lite bilde av menyen). Så fiks det! :smile:


Avi-opptak: Forklarte meg kanskje feil. Mente at de man kan skrive inn en kommando i consolen og gjøre om .dem til .avi. Lettere med andre ord, enn å slite med andre prog.


Det jeg mente var at det ikke skulle gått ann å zoome samtidig mens man gikk.


Necoden (eller hva **** du kalte det :smile::Gikk fint ann på DoD. Der treffer du der du skal treffe..


Du aner ikke hvor gøy det er å cheate en gang i blant... :wink: (eller før du har prøvd det)



 

Jo, eg veit kor "gøy" det er å vere på serverer med folk som cheater...det går **** ikkje an å synke lavere når man cheater. men, ja eg kjønte det der med .avi opptak... er du klar over hvilken størrelse det vil ta? ca. 30MB for kvert sek du tar opp, så når du spiller i 20 min og tar opp .avi, så tar det 35 giga (noe sånt avhenger av oppløsning)for før man man tar opp på .avi , så må man ta bilder av kvert sekund, som i dette tilfellet er 30, og det vil si at du MÅ spille med 30 fps, når du tar ".avi opptak"...

Nei, dettte gidder eg ikkje forklare...post i et annet forum (gamer.no) for her hører den ikkje hjemme.

Admins, plz slett denne tråden!

Lenke til kommentar

Quote:


As}{antii skrev (2002-07-23 14:12):

men, ja eg kjønte det der med .avi opptak... er du klar over hvilken størrelse det vil ta? ca. 30MB for kvert sek du tar opp, så når du spiller i 20 min og tar opp .avi, så tar det 35 giga (noe sånt avhenger av oppløsning)for før man man tar opp på .avi , så må man ta bilder av kvert sekund, som i dette tilfellet er 30, og det vil si at du MÅ spille med 30 fps, når du tar ".avi opptak"...


At hvert sekund vil ta 30MB er vel kanskje å ta i litt, men det der med FPS'en stemmer. Jeg drev en gang i tiden og tok opp filmsnutter i Half-Life til bruk i en mod-trailer.. frameraten synker automatisk til mellom 15 og 24, og holder seg der helt til man er ferdig med å ta opp. Gåkke an å spille samtidig iallfall :grin:

Lenke til kommentar

Å? Tar eg litt i?

Det man gjør før man lager avi, er at ma først tar opp demoen. Så spiller man den av med å skrive "starmovie (filnavn) (fps). for å se en film glatt, så trenger man 30 fps. Og Starmovie kommandoen, den tar 30 bilder i sekundet (visst man setter fps til 30 som er mest logisk). Og Half-Life (Counter-Strike) lagrer filene i .bmp , og som vi alle vet, så tar .bmp filene stor plass. f.eks: en normal størrelse på en CS-film er 800*600. Og et screenshot i 800*600 opplæsning (.bmp) tar nøyaktig, 1,37MB...Så da får du virkelig unskylde....eg tok visst lit svakt i, et sekund = 41.1MB Pr.sek.

I tilfelle dere ikkje har forstått det, så må man FØSRT da bildene, så sette de sammen i f.eks Adobe Premiere, så man får kjørt 30 bilder pr.sek fram på sjermen....så plz...

 

[ endret av maxmhz den 2002-07-23 17:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:


As}{antii skrev (2002-07-23 14:12):

Buggete menyer: jo f.eks.. når man går inn på console så er det ofte den ikke dukker opp i det hele tatt. Den kommer når du trykker ctrl-alt-del.


 

Ja det er et kjedelig problem som de kunne fiksa.

 

Quote:


Når man joiner f.eks så opplever jeg ofte at det blir en svart firkant oppi venstre hjørne (et lite bilde av menyen).


 

Så vidt jeg vet så oppstår dette kun når du kjører opengl, men plagsom er det >/

 

Quote:


Det jeg mente var at det ikke skulle gått ann å zoome samtidig mens man gikk.


 

Det er noe helt genialt som DOD teamet har tatt i bruk. Hvem løper vel samtidig som de har helt perfekt aim? MEN, nå går jo ikke CS for å være så super-realistisk da.

 

Quote:


Necoden (eller hva **** du kalte det :smile::Gikk fint ann på DoD. Der treffer du der du skal treffe..


 

JA! CS teamet har ingen unnskyldninger!

 

Quote:


Du aner ikke hvor gøy det er å cheate en gang i blant... :wink: (eller før du har prøvd det)


 

Det er folk som deg som ødelgger hele gleden med å spille på nettet.

 

PS. Jeg må si du quoter helt elendig >(

Lenke til kommentar

Quote:


starfalc skrev (2002-07-16 11:34):

Hørt at cs 1.6 skal komme ut snart.. Ikke gadda å sjekke. Noen som kan bekfrefte dette?


 

I fremtida må du være obs på at du vil få masse kjeft av mod'ene, hvis du ikke lærer deg å poste i de rette forumene. Denne posten skulle egentlig vært på gamer.no's forum, og den vil nok bli flytta asap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...