Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Basus skrev (2002-07-21 18:57):

Ser ikke "vitsen" med 1.6, hvis de har sjanse nå så burde de begynn med å lage CS til HL2 og det der. Ellers burde Colt m4a1 ha lasersikte faktisk, slik er den i virkeligheten (kanskje ikke alle, men de fleste som brukes om natt :smile:


 

Det er da sjelden det er NATT på noen av map'ene i CS! :grin:

CS 1.6 kommer nok om en månes tid eller 2:P

SÅ blir det ikkje lenge før Condition Zero blir sluppet heller :grin: Grunnen til at 1.5 ble sluppet så tidliger nok bare for å få fixet scr_ofsx kommandoen som gjorde at man kunne wallhack'e uten å bli tatt for det...for bortsett fra det så er nesten ingen buger fjernet....

Lenke til kommentar

Vel.. finnes da fortsatt noen cheats som funker som bare pokkern. Har testa dem et par ganger og ganske digg å kunne skru av/på cheaten med tab. Av med wh, no-flash, no smoke, no recoil osv. Gøy et par min. men å spille med cheats hele tida og til og med skryte at man rewler, det er teit! ;D Blikke no særli god av det heller kan man si

 

Ting jeg vil skal bli fikse i 1.6

 

-Fiks de satans buggete menyene!

-Noe jeg har venta på.. man kan recorde i avi-format

-FOR lett å snipe.. det skulle ikke gått ann å gå og skyte (med siktet oppe) samtidig.

-Fikse de fordømte hit-boxene.. skal man heade så skal man sikte og treffe i huet, ikke over!

Lenke til kommentar

Quote:


As}{antii skrev (2002-07-22 14:42):

Vel.. finnes da fortsatt noen cheats som funker som bare pokkern. Har testa dem et par ganger og ganske digg å kunne skru av/på cheaten med tab. Av med wh, no-flash, no smoke, no recoil osv. Gøy et par min. men å spille med cheats hele tida og til og med skryte at man rewler, det er teit! ;D Blikke no særli god av det heller kan man si


Ting jeg vil skal bli fikse i 1.6


-Fiks de satans buggete menyene!

-Noe jeg har venta på.. man kan recorde i avi-format

-FOR lett å snipe.. det skulle ikke gått ann å gå og skyte (med siktet oppe) samtidig.

-Fikse de fordømte hit-boxene.. skal man heade så skal man sikte og treffe i huet, ikke over!



 

-Hvilke buggete menyer?

-Og å få til å ta record i .avi format er HELT umulig...tro meg...tar for mye systemresurser... du må spille med 30fps, og det ser ut som om du har 1/2 fps når du spiller.

Og hva er problemet? Du kan jo bare gjøre demoen om til .avi etterpå om du vil ha den i .avi

-For lett å snipe, det går ikkje an å gå å skyte med AWP!

men det går med scout, men tar mindre skade...

-Hitboxene, ja kansje det, "skal man heade så skal man sikte og treffe i huet, ikke over!" dette har seg ut av necoden, ikkje hitboxene... altså dette som du sier er umulig...men, ka kan man forvente av en cheater?

Lenke til kommentar

Jeg sier bare at de burde slutte å bygge ut slik dem har gjort med CS... Burde tenke litt nyere f.eks. Flere skins og våpen +++ Men det er jo fint at man får færre og færre bugs...Men er litt lei av CS siden det nesten ikke har vært mye forandring siden ver. 1.0 :sad:

 

[ Denne Melding var redigert av: Dj_eLmO på 2002-07-23 10:49 ]

Lenke til kommentar

sjekk her:

Hardware.no's test av Gainward ti4400

Quote:


hardware.no sa:

Apropos VIVO-funksjonaliteten, så må denne sees på som en ganske fin bonus. Funksjonaliten støtter video-capturing opp til 720x480 punkters oppløsning. Med de medfølgende programmene WinProducer og WinCoder fra InterVideo, kan man enkelt og greit konvertere filmopptakene sine til Super Video CD-formatet, og dessuten foreta enkle videoredigeringsoppgaver.


 

Høres ut som en enkel måte å ta opp cs filmer på!

 

Ellers så har denne danske websiden forklart det her

Dette er måten 1337 gutta gjør det på!

 

Også finnes dette enkle programmet, har ikke testet det, men det ser enkelt ut!

Half-Life Movie Producer v0.8

_________________

81730-guin.gif Abit KT7A-RAID, Athlon 1200 @ 1350, TaiSolCGK760, GF2Pro, 256 + 128MB Apacer, WD80GB + IBM60GB, Win2k

 

[ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-07-23 11:22 ]

Lenke til kommentar

Dette har ikke noe å gjøre med at jeg synest CS er et dårlig 14is spill med elendig grafikk og tonnevis med bugs, men hvorfor blir ikke denne tråden stengt? Den er feilpostet! Hvis det hadde vert et annet spill så hadde tråden blitt stengt med det samme, men fordi "alle" spiller CS er det liksom greit at den ligger her og ikke under programvare?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...