Lifeform Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hei! Har nylig fått en ufattelig irriterende melding på alle mp3-filer osv som har blitt sendt til meg via MSN; "Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. Kanskje har du ikke tilgangsrettighet til objektet." Når jeg så høyreklikker filen får jeg opp et nytt valg nederst i Egenskaper-boksen; "Denne filen kom fra en annen datamaskin, og kan bli blokkert, for å gi bedre beskyttelse av datamaskinen." Hva er dette for noe MAKKVERK og hvordan disabler jeg det for godt?? Måte på formynderi... Endret 25. mai 2005 av Lifeform Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hmmm kan det ha noe med at tråden blir stengt rimelig fort mon tro Lenke til kommentar
designerus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har noe med lisenser å gjøre. Den personen som sender deg beskyttede filer må slå av beskyttelsen ved å høyreklikke filen og merke av noe a la "fjerne beskyttelsen". Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Har fremdeles ikke funnet løsningen på dette skrota problemet! Supert om noen skribler ned et par ord på hvordan de fant løsningen på dette Endret 4. august 2005 av Lifeform Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Evt. har tips til hvilken patch jeg kan avinstallere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå