Gå til innhold

natural keyboard - borte for altid???


Anbefalte innlegg

Hei...

 

Mitt trofaste Microsoft Natural Keyboard vil ikke fungere i windows mere(kun dos), og da jeg så etter nytt på de norske Web-shopene fant jeg INGEN tastatur med bøy!! Å gå tilbake til "vanlig" er jæv*i... skiver halvparten så fort som før... :sad:

 

Noen som har teorier om hva som har skjedd, evt steder hvor dem enda selger slike..

 

På forhånd takk!

 

MVH ZemteX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nesten det er slutt på dem...

Du kan jo sjekke sidene til produsenter av tastaturer (microsoft, logitech, thrust osv.) og se om det finnes noe tilsvarende i sortimentet dems. Hvis du finner noe er det bare å mase i nok butikker så kanskje det blir tatt inn (la merke til at komplett oppfordret til å foreslå nye produkter de skulle ta inn)

Lenke til kommentar

Natural tastatur var er jo herlige å skrive på.

Har jo selv et Microsoft Natural Elite (med små piltaster).

Synes egentlig microsoft sine natural's var bedre enn logitech sine på grunn av at logitech er høyere og har kraftigere bøy.

Hvis de slutter med natural tastatur så kommer jeg til å ta godt vare på tastaturet mitt ja. Det absolutt beste jeg har vært borti til dags dato.

(litt off topic, men jeg har jo ikke sett noen naturals på webshopene i det siste selv)

Lenke til kommentar

Jvis jeg kunne velge ville jeg kjøpt Natural Keyboard, men det går bra å skrive på vanlig også.

 

Ble nesten tvunget til å bruke vanlig igjen etter at jeg fikk meg bærbar.

 

Vet at flere norske webshoper forsatt selger Cordsless Pro som inneholder Natural Keyboard. Ellers selger vel IT butkken det, men det står at de er "danske". Man kan også få tak i engelske versjoner av de...

Lenke til kommentar

natural keyboards er den beste keyboardløsninga jeg har vært borti på lenge, mitt natural soft er digg, har hatt den en 3 4 år nå.. går dette til helvette, så kommer jeg til å få problemer, umulig å skrive med tradisjonelle tastatur, alle tastene blir lixom sittende feil.. såh.. for guds(eller satans) skyld, så håper jeg ikke at dem slutter å produsere dem

Lenke til kommentar

Som noen sa tidligere er det mulig å få tak i slike på Clas Ohlson. Nederst på denne siden er det mulighet for å bestille over web.

 

Hvordan dette er i forhold til Logitech og Microsoft sine "Natural"-tastatur, vet jeg likevel ingenting om, KeyTronic er nemlig det beste tastaturet jeg vet... :smile:

 

Edit: Fikset BBcode

 

[ Denne Melding var redigert av: haaland på 2002-07-20 00:12 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...