BloodSkull Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hei. jeg har en shuttle(sn25p) vil XFX GeFORCE 6800GT 256MB PCIe link passe i denne kassen eller er det for stort? om ikke har noen noe forslag på et 6800gt som passer?. har et annet spøsmål også, finnes det noen IDE/ata->sata adapter og hvor kan den kjøpes? (har noen IDE disker jeg skulle ha koblet til men det er ikke nok IDE porter, bare SATA) takker... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Tror nok kortet vil få plass, men er ikke skråsikker. Jeg har hørt om flere som kjører 6800GT i en shuttle, så det vil nok mest sannsynlig gå. Angående diskene, så finnes det ikke IDE (PATA)-SATA adapter, da dette er to forskjellige grensesnitt. Endret 23. mai 2005 av apwr Lenke til kommentar
BloodSkull Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 fant ut at det finnes link kjøper enten den eller IDE->usb adapter Lenke til kommentar
apwr Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Da lærte jeg noe nytt i dag og da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå