Carbonite Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har nettopp kjøpt Muvo TX, og lurer på om det er bedre å bruke wma-filer istedet for mp3 mht størrelse? Et annet spørsmål er om hvordan kvaliteten på wma-filer er i forhold til mp3. Lenke til kommentar
knert Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Microsoft sier selv at wma har bedre lydkvalitet og bruker mindre plass, men egentlig tror jeg ikke du hører forskjell med mindre du kjøper et heftig headset, altså mye bedre enn det som følger med spilleren. wma skulle vel ikke være noe problem, så lenge det ikke er noe drm tull med filene. Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 wma-filer tar i hvert fall mindre plass. Støtter spilleren dette, er vel det lite som hindrer deg i å benytte Microsofts format? Lydkvalitetensforskjellen er etter min mening ikke merkbar. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei Skulle hatt raskt svar på dette: "Creative MuVo TX FM 512MB, USB2.0 Voicerec, FM Radio & LCD, Retail" (sakset fra komplett ) Det står at den støtter WMA DRM. Betyr det at jeg kan spille av mine DRM-beskyttede filer kjøpt fra f.eks Musikkonline? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fint, for nå er den bestilt. Kunne ikke vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå