Jonna Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vurderer å kjøpe en bærbar. Kom borti Asus M6N fra Komplett Er det noen som har noen erfaringer med denne pc'n? Eller andre Asus modeller? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Selv har jeg veldig god erfaring med min asus.. Brukes daglig og kvaliteten på chassis og skjerm er upåklagelig. Kan trygt anbefalle Asus som produsent.. Lenke til kommentar
chaiphrom_nick Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Anbefaler deg Asus. De leverer kvalitet og maskinene er så stabile... Har foreløpig ikke kommet borti noen problemer med min M6 og tidligere Asus maskinene. Jeg har M6Bne forskjellen er at min er Widescreen og kanskje et bedre skjermkort og den er super digg Lenke til kommentar
Jonna Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Anbefaler deg Asus. De leverer kvalitet og maskinene er så stabile... Har foreløpig ikke kommet borti noen problemer med min M6 og tidligere Asus maskinene. Jeg har M6Bne forskjellen er at min er Widescreen og kanskje et bedre skjermkort og den er super digg Hvordan er støynivået og skjermene på asusene? Lenke til kommentar
chaiphrom_nick Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Anbefaler deg Asus. De leverer kvalitet og maskinene er så stabile... Har foreløpig ikke kommet borti noen problemer med min M6 og tidligere Asus maskinene. Jeg har M6Bne forskjellen er at min er Widescreen og kanskje et bedre skjermkort og den er super digg Hvordan er støynivået og skjermene på asusene? Den er stille som bare det. Skjermen er noe av det beste jeg har sett, har fått mange positive tilbake meldinger om skjermen Endret 25. mai 2005 av chaiphrom_nick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå