Viper89 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hallo! Noen som vet hvor bra Sonoma-prosessorene yter i Pentium 4? Det er så stor forskjell på svarene jeg har fått om vanlig centrino. Noen sier at 1.5Ghz Centrino er like mye som 2.6Ghz i P4, mens andre sier at 1.5Ghz Centrino yter som en 2.8Ghz P4-prosessor Så jeg lurer derfor på om det er noen som vet hvor bra en 2.0Ghz Sonoma er i Pentium 4? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
gnav Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg vil tippe 2.0 GHz sonoma vil yte ca 3.4 - 3.6 GHz Pentium 4. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hallo! Noen som vet hvor bra Sonoma-prosessorene yter i Pentium 4? Det er så stor forskjell på svarene jeg har fått om vanlig centrino. Noen sier at 1.5Ghz Centrino er like mye som 2.6Ghz i P4, mens andre sier at 1.5Ghz Centrino yter som en 2.8Ghz P4-prosessor Det der er da for all del ingen stor forskjell.. Tror at 3,4-3,6 GHz er litt overdrevet.. Når en 2,0 GHz Sonoma prosessor koster 3300 kr. løs, og en 3,4-3,6 GHz Pentium 4 koster 3000 kr. +/-, så er det en grunn til at disse Sonoma-prosessorene brukes lite i stasjonære.. Nemlig. De yter ikke like bra, men man har heller lagt mer penger i få de så kjølige som mulig.. Dog det begynner å bli folk som bruker slike prosessorer i små stasjonære også, for å få en så stilel som mulig maskin.. Endret 24. mai 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå