Mørbradbiff Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Noe jeg lurer på... Jeg vurderer å handle litt på netthandelen.no Jeg ser at man må betale forskudd. Hva skjer hvis jeg ikke betaler, og så sier at jeg vil benytte angreretten? Fant ikke dette i demmes FAQ.... Takker for svar... Endret 23. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis du ikke betaler, tror jeg de sletter ordren. Du får ikke ut noenting uten å betale. Da går produktet ut på en ny auksjon. Angrerett har du først når varen er overlatt til deg. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Må man betale noe ekspidisjonsgebyr da? Endret 23. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tror ikke det. Ville jo være rart i alle fall. Du kan jo si det ikke var du som bestilte. hehe.. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Fikk til å si det en gang på qxl:P Noen av dere på forumet som har erfaring når det gjelder dette? Lenke til kommentar
sundt93 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noe jeg lurer på...Jeg vurderer å handle litt på netthandelen.no Jeg ser at man må betale forskudd. Hva skjer hvis jeg ikke betaler, og så sier at jeg vil benytte angreretten? Fant ikke dette i demmes FAQ.... Takker for svar... mener å ha lest at hvis du byr og vinner på auksjon, og ikke betaler innen fristen, må du betale et gebyr Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Å by på ting man ikke skal betale for og i tillegg ikke ta seg 1 minutt til å lese på siden Deres er ingen god kombinasjon. http://www.netthandelen.no/visArtikkel.asp...=69&vm=0,69 Les hva som står nederst der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå