Cuneax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Den beste reklamen er jo den Solo hadde for noen år siden. Den med de gangstasene. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vg reklamen er klart bæst Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Verste: Har bare sett den en gang, men den tidligere nevnte rosa oppvaskmiddel reklamen er noe av det verste jeg har sett. I det siste har jeg irritert meg over FocusDailies-linsereklamen med hu kjerringa som "vanligvis ikke er redd for en utfordring". DEN er bare irriterende Beste: Telenor sine nyere reklamer, VG, Norsk Tipping. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 liker godt kims reklamene hater 1881 reklamene, vet ikke om de prøver å gjøre det ironisk eller om de rett og slett er ment å være så dårlige som de er... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hater 1881 reklamene, vet ikke om de prøver å gjøre det ironisk eller om de rett og slett er ment å være så dårlige som de er... du husker jo nummeret, så de har jo ivertfall gjort jobben sin Beste må være Vossafår reklamene den med pakistaner på spark som skal være "pirattaxi på voss" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå