RastaXP Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Beste: Kun to av VG reklamene der han roper høyt, og den der han sier "for en varme" på en utrolig rar måte. Coca cola reklamen med isbjørnen er hyggelig. Av andre kan en nevne bla. Ringnes lettøl med han innvandreren som skal finne ut om det norske DNA. Utrolig tøff musikk på den reklamen btw. Verste: Han der tjukkingen som reklamerer for "Sweet Honky Tonk" plata si. Og ICA reklamene er sikkelig irriterende. Noe så barnslig og kjedelig. Ellers er Peter Jöback noe av det jeg er mest lei av på tven. For en sytekopp. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Den beste er jo kims og homse, reklamen... Er så villt bra! Ler vær jaevla gang! Den verste må være den reklamen som er dubba for et eller annet vaskemiddel. Starter med aten man kommer inn og forteller hva han hater... Faen jeg hater den reklamen! Måtte den brenne i haelvete! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ja! Fy flate hvordan kan jeg glemme "Har de laga bok av ringenes herre nå?" :!: Ler hver gang Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Ja! Fy flate hvordan kan jeg glemme "Har de laga bok av ringenes herre nå?" :!: Ler hver gang det er absolutt den beste!! :!: den er fantastisk! Endret 24. mai 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 De beste: "Herre, har de lagd bok av ringenes herre nå?" Kims og Homse De dårligste: Cillit Bang, Jysk og Vanish Oxy (dubba som bare f*** alle sammen) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 verste jeg vet er vg-reklamene med han "ska vi slåss" fyren, han irriterer meg noe grenseløst, og jeg ofrer ikke han et lite smil en gang...og jambareklamene. pluss hu dama som kjeder seg fordi hun ikke har tv, sitter å drar seg selv i tryne.FOR EN LYD.æsj.er vel for thorn eller noe sånt det.*grøsse* beste reklamene har jo norsk tipping da, og kims sine er kule! telenor" så har jeg rød neglisje, og sprettrompe"..."står du her å maler ja" Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 VG reklamen var morsom et par ganger så er det nok. beste reklamen må være finn reklamene. og telenor reklamen(bok av ringenes herre) dårligste er vell den med hu grelle dama som er dubba. for vaskemiddel Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg HATER jamba reklamene, . Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Liker dagbladet sine reklamer(mer å snakke om). Verste må nok være gillette reklamen eller noe sånt: "Kjææære, hvor har du vært? Tok en liten joggetur. Kjell, den er tørr og lukter ikke" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Usikker på hvem jeg synes er best, men den ICA-reklamen som er en parodi på Dressmann sine reklamer er utrolig morsom. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Beste: Finn.no: «Bilen, nei den har vi ikke sett» Verste: Head&shoulders: «En dag kom Pernille inn og var irritert. Hodebunnen min klør, og det ser ut som jeg har flass» Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Verste: NetCom der ein fyr seier "OJ!" eller noko. Blir bare så forbanna irritert når eg ser den. Samme gjeld den litt eldre der ei dame seier "OJ!" Beste: Vel... Må vel ver vossafår reklamane. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Beste: Dagbladet med hu pene dama som 'synes det er innmarri viktig at skjønnheten kommer innenifra'. Verste: Grandiosa-valg reklamene Nummer to: Boca, og 'jeg har ikke så veldig vondt i hodet' Og selvsagt alt som er dubba suger. Og alle troika-reklamer. Stort sett alle reklamer som henvender seg til 'voksne' kvinnfolk. Endret 24. mai 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Grandiosa reklamene er så latterlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Vet om én småfestlig vaskemiddelreklame: Bandreklamen til Omo Ultra, den siste som henspiller på den gamle black-metalreklamen som ble sendt for noen år siden. Bevegelsene er så åndsvake. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Beste: Finn - alle sammen. Utdrag fra den siste reklamen: Dama står på kjøkkenet og vasker opp, mens mannen sitter i stua og tar bilder av sølvtøysamlingen, som han angivelig skal pusse. Dama: Går det bra der inne? (Sier dama mens hun vasker opp, uten å snu seg) Mannen: Nei, jeg gjør ikke noe spesielt, jeg bare hjelper til. Dama: Så fint, da. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Syns ikke det er noen særlig gode nå for tiden. Men finn.no sine er ikke verst nei. De verste er den dubba Cilit Bang og Mountain Dew reklamen "Do the Dew!" Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Beste: Lotto reklamene er alle klassikere! Liker også de nye telenor reklamene som er dukket opp. En reklame jeg heller aldri glemmer er en JC reklame ("The Shy" osv.) - Nydelig å se på kino! Værste Dubba hår/sminke reklamer. Begynner å bli lei den jævla nordlendingen og Vg. Endret 24. mai 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ååå, den KIMS reklamen med de to homsene er bare best! Ler hver eneste gang jeg ser den! Den dårligste må være den med han gamle mannen, og den gule boka: G.U.L.T, har dere denne i gult? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå