Gå til innhold

Beste og verste TV-reklame?

Anbefalte innlegg

Beste: Kun to av VG reklamene der han roper høyt, og den der han sier "for en varme" på en utrolig rar måte. Coca cola reklamen med isbjørnen er hyggelig. Av andre kan en nevne bla. Ringnes lettøl med han innvandreren som skal finne ut om det norske DNA. Utrolig tøff musikk på den reklamen btw.

Verste: Han der tjukkingen som reklamerer for "Sweet Honky Tonk" plata si. Og ICA reklamene er sikkelig irriterende. Noe så barnslig og kjedelig.

Ellers er Peter Jöback noe av det jeg er mest lei av på tven. For en sytekopp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den beste er jo kims og homse, reklamen... Er så villt bra! Ler vær jaevla gang!

Den verste må være den reklamen som er dubba for et eller annet vaskemiddel. Starter med aten man kommer inn og forteller hva han hater... Faen jeg hater den reklamen! Måtte den brenne i haelvete!

Lenke til kommentar

verste jeg vet er vg-reklamene med han "ska vi slåss" fyren, han irriterer meg noe grenseløst, og jeg ofrer ikke han et lite smil en gang...og jambareklamene. pluss hu dama som kjeder seg fordi hun ikke har tv, sitter å drar seg selv i tryne.FOR EN LYD.æsj.er vel for thorn eller noe sånt det.*grøsse*

beste reklamene har jo norsk tipping da, og kims sine er kule!

telenor" så har jeg rød neglisje, og sprettrompe"..."står du her å maler ja"

Lenke til kommentar

VG reklamen var morsom et par ganger så er det nok.

beste reklamen må være finn reklamene. og telenor reklamen(bok av ringenes herre)

dårligste er vell den med hu grelle dama som er dubba. for vaskemiddel

Lenke til kommentar

Beste: Dagbladet med hu pene dama som 'synes det er innmarri viktig at skjønnheten kommer innenifra'.

Verste: Grandiosa-valg reklamene

Nummer to: Boca, og 'jeg har ikke så veldig vondt i hodet' :roll:

Og selvsagt alt som er dubba suger. Og alle troika-reklamer. Stort sett alle reklamer som henvender seg til 'voksne' kvinnfolk.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Vet om én småfestlig vaskemiddelreklame: Bandreklamen til Omo Ultra, den siste som henspiller på den gamle black-metalreklamen som ble sendt for noen år siden. Bevegelsene er så åndsvake. :p

Lenke til kommentar

Beste:

Finn - alle sammen. Utdrag fra den siste reklamen:

Dama står på kjøkkenet og vasker opp, mens mannen sitter i stua og tar bilder av sølvtøysamlingen, som han angivelig skal pusse.

Dama: Går det bra der inne? (Sier dama mens hun vasker opp, uten å snu seg)

Mannen: Nei, jeg gjør ikke noe spesielt, jeg bare hjelper til.

Dama: Så fint, da.

:D

Lenke til kommentar

Beste:

Lotto reklamene er alle klassikere!

Liker også de nye telenor reklamene som er dukket opp.

En reklame jeg heller aldri glemmer er en JC reklame ("The Shy" osv.) - Nydelig å se på kino!

Værste

Dubba hår/sminke reklamer.

Begynner å bli lei den jævla nordlendingen og Vg.

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...